disk problem

Diverse d.  03. september. 2006, skrevet af SGP
Vist: 215 gange.

SGP

Overclocker
Tilføjet:
03-09-2006 20:12:09
Svar/Indlæg:
251/32
hej "havde" 2 Lacie usb diske på 250 gb.
jeg havde så nogle problemer med dem da jeg ikke kunne hente de ting ind igen som jeg gemte på dem (rimeligt stort problem :l ), jeg valgte så at rive boksene fra hinanden og montere de to diske internt i pc'en... hvilket ikke hjalp meget, problemet var det samme og desuden var diskene meget lang tid om at kunne bruges...

klog som jeg var gav jeg dem da bare en format tur, hvilket nu resultere i at de absolut intet kan finde ud af mere... jeg kan ikke se dem på pc'en, heller ikke i diskhåndteringen. desuden er pc'en et ondt år om at starte op hvis de er tilsluttede...

diskene det drejer sig om er to seagate baracuda 250 gb... problemet er at jeg ikke kan sende dem ind til seagate da de skriver det er en oem disk og jeg skal kontakte dem der har videre solgt dem.. mit problem er bare jeg har skildt dåsen ad og har kun den ene tilbage....

er der nogen der kender til problemet med "ubrugelige" diske, er der et program eller et lille trick der kan få dem til at virke igen.. de er ikke særligt gamle og næsten ikke brugt..

det var sådan set førrst da den fik formateringen det gik rigtigt galt inden da kunne de godt ses, de virkede bare ikke ordentligt..

det skal lige siges at jeg også har prøvet noget f-disk, den kunne dog heller ikke finde ud af noget og døde efter 2%..

Håber i kan hjælpe da det ellers er en del spildte GB's

MVH
SGP

CoffeeCan

Elitebruger
Tilføjet:
03-09-2006 20:33:15
Svar/Indlæg:
3394/170
Hmm prøve at installere disk driverne på din pc'er..

Kender en der havde samme problem og han fandt aldrig en løsning..

SGP

Overclocker
Tilføjet:
03-09-2006 20:52:08
Svar/Indlæg:
251/32
har prøvet alt det sådan noget.. os brugt saegates program til at partitionere og formatere, den skrev at disken var klar til brug, men har ikke virket siden.. jeg må jo bare prøve at bytte den ene disk, har skruet den ned i kassen igen så håber ikke de nægter at modtage den