#3 Der er intet galt med de timings, de bør kunne løbe drr800 som mine gør, mine er godt nok 1gb blokke men de kan sagtens kører 4-4-4-12 ved 2,2V..
CPU Rate 9x
CPU Host ENABLED
CPU HOST FREQ 320
PCI-E AUTO - Sæt denne til mindst 100mhz
CIA2 DISABLED
DRAM TIMING MANUAL - De bør kunne kører 4-4-4-12 drr800 ved 2,2V som mine gør pt, men du kan prøve og øge vdimm alt efter hvilket oc du i sidste ende når...
CAS 5
RAS TO CAS 5
RAS PRE 5
TRAS 15
ACT ACT DEL AUTO
RANK WRITE AUTO
WRITE TO PREC AUTO
REFRESH TO ACT 0
READ to PRE AUTO
MEMORY PERF NORMAL
DIMM OVERV +0.10V - 0,3 til ?
PCI-E OVERV NORMAL - Har jeg ikke pillet ved
GMCh OVERV +0.1V - Ditto
FSB OVERV +0.1V - Ditto
CPU OVERV 1.375V - Jeg kører selv med 1,4V ved 3200mhz/X8 multi da min er en E6400..
Jeg har ligeledes disablet alt fra no execute mem til vitualizering i Advanced Bio Features...
Men det er nok nogen af de værste kort at oc når jeg selv leder efter svar på mine egne kvaler, og er ved at være godt træt af mit eget mobo, jeg har prøvet nærmest alt, og det er da lykkes mig at boote med 430fsb, det var så ikk stabilt, og efter et freeze i win har jeg ikk kunne boote ved den indstilling igen, og ved efterfølgende at øge vcore eller vmch, vfsb osv, det hjalp bare ikk en skid..:r
Desuden er mit nuværende oc i min profil fuldstændig stabil, men jeg kan ikk genstarte uden jeg skal resette 27 gange for at den boote igen, ihh hvor jeg savner mit gamle asus board..
Mit er et DS4, men indstillingerne er nogenlunde de samme...