Følgende kan jeg ikke huske, det er blevet fortalt til mig. Jeg gik i børnehave, sad på kanten af en sandkasse, pludselig kommer der en løbende med en skovl og slår den lige i panden på mig, ved ikke hvorfor, gik ud som et lys og babu babu til skadestuen.
En anden gang var jeg ca 9 år og spillede fodbold i en gård, kommer løbende og mister balancen, og løber med panden lige ind i en mur......igen gik ud som et lys :) slog hul i hovedet.
Det sidste slemme/dumme der skete var da jeg var indkaldt på bornholm, skulle åbne motorhjælmen på en Land Rover, så river jeg min negl på noget plastik inden under rattet, så halvdelen af min negl løfter sig ligger ovenpå neglebåndet. Det var ikke rart, men det er ikke færdigt endnu, da jeg kom på skadestuen sagde lægen som det første, "Hmm, så har jeg også set det, lige et øjeblik, skal lige snakke med en anden læge." :(
Det ender med jeg får to smertestillende sprøjter på hver side af fingeren, som ikke virker ude i neglen, og så sidder lægen og flår i neglen for at få den tilbage under neglebåndet. Aaaavvvvvv for ........!!!!!!!!!!!!!