jeres værste skader

Hyggehjørnet d.  04. september. 2006, skrevet af MJENSEN
Vist: 469 gange.

MJENSEN

Superbruger
Tilføjet:
04-09-2006 19:59:26
Svar/Indlæg:
1233/50
hej jeg tænkte på at det kunne være sjovt at høre om lidt crazy skader

men jeg kan da selv starte med mine små uheld

1. det eneste jeg husker var at jeg faldt på et fortog og knaldede mit hovede ned fortorvet og slog hul... selvfølgelig IKKE i kraniet for så havde jeg jo ikke haft en profil herinde '

2. den anden er hvis 6-7 år gammel skade

det var en gang at jeg var ude på en dejlig frisk cykeltur hvor at der var en bakke... hvor at jeg fik lidt for meget fart på så at jeg væltede og lavede lidt saltoer auw men det værste jeg fik var lidt hudafskrabninger

jeres tur

CoffeeCan

Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2006 20:08:07
Svar/Indlæg:
3394/170
Mhh.. Jeg har aldrig kommet sådan alvorligt til skade, men har da stadig et eller andet med trælår - har fået en del af dem..

Først så røg forskærmen af på cykel og sat fast, ja og jeg kørte jo ikke lige frem langsomt, så jeg flyver ind i styret med begge ben og lader på ryggen bagefter med lammede ben og 2 giantiske trælår - av..

Anden gang det var.. uha - nu ska jeg jo tænke.. Vi havde lige noget nyt fils fyr og det stod ude i gården og der er sådan en temlig skarp snegle på, og den skulle jeg absolute løbe ind i, men fuld fart, og fik jeg da lige et mere trælår men en ordenlig flænge i - av..

Tro det var det :P

Nårh ja.. så er osse blevet stukket 10 gange i hovedet på engang af folk møg hvepse - av..

Hehe.. :e

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
04-09-2006 20:39:25
Svar/Indlæg:
14079/622
Utvivlsomt da jeg udførte et farligt stunt i, beruset tilstand, i søvne, på en stol til HWT's sommerfest :e..

Dog skete der ikke noget.. men tææænk en gang, jeg kunne være blevet blind.. eller noget :00

Og så har jeg brækket benet i en fodboldkamp..
Der var også en gang, hvor min taske tøg ind i forhjulet på min cykel, hvilket resultede i, at jeg fløj over styret. Bedst af alt, tog jeg fra med ansigtet, fordi jeg havde hænderne i lommerne (satans vindervejr:P). Kan godt hilse og sige, at det gør nas at skrabe femøren en meter hen ad asfalten ;)

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2006 20:41:58
Svar/Indlæg:
4230/89
har sq været ude for meget, men det værste var nok da jeg røg en uge på hospitalet efter at have "diskuteret" lidt med nogle folk nede i byen...
det ender med jeg får et cirkelspark i hovedet, og på vejen ned rammer jeg så en kantsten :x

det næstværste var nok da jeg væltede på rulleskøjter, og flækkede albuen(havde selvfølgelig ikke albuebeskyttere på!)
, da jeg rejste mig igen var der blod over det hele, og noget af knoglen stak ud af min albue x( av for Santana også...

Anzelz

Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2006 20:44:47
Svar/Indlæg:
2343/272
Hmm afslutningsfest i 9... Vågnede dagen efter med gaffatapen på knæet med et ordentlig sår, har stadig et 2cm ar..:) Og så var der en der sparkede til et krus jeg havde tabt og var ved at samle op, der røg lige al huden omkring den ene finger : / var så ved at besvime da den gamle skulle rense det..:P

MJENSEN

Superbruger
Tilføjet:
04-09-2006 21:07:23
Svar/Indlæg:
1233/50
ja jeg har osse en anden en som der ikke er så slem

jeg var oppe og slås med en ude på min skole hvor at han så sparkede mig i de vise sten (bollerne)

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2006 21:17:25
Svar/Indlæg:
2958/84
#5 jeg tror det var mig, ups :e

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2006 21:17:59
Svar/Indlæg:
2958/84
ps: ikke et uheld

matt??

Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2006 21:26:07
Svar/Indlæg:
5600/32
Hmm, det værste og alligevel temmelig heldige jeg har været udsat for, var nok en hård tackling lige på indersiden af knæet. Det kunne meget nemt være gået helt galt. Utroligt nok kunne jeg spille kampen færdig..

Ellers render jeg rundt med en dårlig akillessene på venstre fod og forstuver konstant min højre ankel :l.

--DaxTeR--

Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2006 21:27:49
Svar/Indlæg:
1089/98
Ved ikke om det er en af mine værste skader, men får 1 uge siden kørte jeg med over 40Km/h ind i et hegn, og fløj af cyklen. Dog skete der ikke noget, da der kun var vand og grast på den anden side :D (Kender ikke den rigtige fart, men kørte fra en Knallert på som kørte 35Km/h)

Det skete da jeg var til fest med nogle venner, og vi skulle ned og hente noget, men når man har drukket lidt, så ved man ikke altid hvor lang tid man har til og stoppe :e

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2006 22:18:00
Svar/Indlæg:
2453/80
hehe.. har mange gange stået i en situation hvor det kunne være gået rigtig galt.. sker dog ikke så tit at det gør det :p

skulle engang brænde noget affald af i et halmfyr sammen med min bror.. for at sætte lige fut i det hældte vi lige en liter benzin eller to ud over det... jeg skulle selfølgelig plage min bror om at få lov til at tænde.. smed en tændstik ind og der gik da ild i benzinen.. et ½ sekund efter gik der så ild i dampene :l
blev svitset i hele ansigtet. var da vist heldig ikke at få varige kosmetiske mén :) men nas det gjorde det sq når man kun var mellem de 7 og 9 år eller noget i den retning.

har aldrig haft andet end albuen i gibs.. rullede ruck på gokart på et betonunderlag.. uden hjelm.. og kunne lige præcis ramme beton'et med hovedet når den rullede.. den trillede 1½ gang rundt.. hvordan det gik ud over albuen ved jeg sq ikke, men svimmel blev man da af de to temmelig hårde slag i hovedet..

og så er der de obligatoriske skader for folk der vokser op på landet.. søm i foden, falde ned fra træer, skyde hindanden med softgun mens man kører knallert osv :e

Befan8

Overclocker
Tilføjet:
04-09-2006 22:39:24
Svar/Indlæg:
113/46
Det var da jeg var 6 år og skulle køre min far hjem på havetraktor. Vi kørte på sådan en markvej jeg kørte havtraktoren og min far sad i en anhænger bagpå. Så pludselig kørte jeg sQ ned i graven som har 3 meter dyb. Der skete ikke det store udover jeg forstuede mit ben og smadrede havetraktoren totalt.

Så har jeg også kørt crosser ude på noget is hvilket gik meget godt i starten men så tilsidst gik det sQ galt. Skulle lige prøve at stejle og så gled den og så gled jeg 2 meter på isen og 1 meter hen af stenhård jord, med crosseren ovenpå mig. Der forstuede jeg også mit ben og havde ondt i rykken i lang tid.
Så hvad kan man lære ved det.
Man skal ikke køre på is med crosser!

Jeg er godt nok lidt kloset nogle gange men jeg har dog aldrig haft noget brækket eller noget.

ZnarF

Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2006 23:02:39
Svar/Indlæg:
1058/59
For 3 år siden:
50 km/t ind i siden på en højresvingende bil. Min cykelhjelm tjente sig selv ind den dag :00

Ellers i forbindelse med en øvelse som røgdykker, hvor jeg skulle vise jeg kunne "tåle" lidt mere end de andre, hvor jeg endte med at have skoldet hele den ene side af kroppen...

lowfire

Superbruger
Tilføjet:
04-09-2006 23:06:46
Svar/Indlæg:
171/6
Følgende kan jeg ikke huske, det er blevet fortalt til mig. Jeg gik i børnehave, sad på kanten af en sandkasse, pludselig kommer der en løbende med en skovl og slår den lige i panden på mig, ved ikke hvorfor, gik ud som et lys og babu babu til skadestuen.

En anden gang var jeg ca 9 år og spillede fodbold i en gård, kommer løbende og mister balancen, og løber med panden lige ind i en mur......igen gik ud som et lys :) slog hul i hovedet.

Det sidste slemme/dumme der skete var da jeg var indkaldt på bornholm, skulle åbne motorhjælmen på en Land Rover, så river jeg min negl på noget plastik inden under rattet, så halvdelen af min negl løfter sig ligger ovenpå neglebåndet. Det var ikke rart, men det er ikke færdigt endnu, da jeg kom på skadestuen sagde lægen som det første, "Hmm, så har jeg også set det, lige et øjeblik, skal lige snakke med en anden læge." :(
Det ender med jeg får to smertestillende sprøjter på hver side af fingeren, som ikke virker ude i neglen, og så sidder lægen og flår i neglen for at få den tilbage under neglebåndet. Aaaavvvvvv for ........!!!!!!!!!!!!!

--DaxTeR--

Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2006 23:15:05
Svar/Indlæg:
1089/98
#13 Du kan da ikke være så klog idag, når du har slået hovedet så mange gange :e

Hmm jo, da jeg var 6 år ville jeg cykle uden de der hjul i siden af cyklen, da jeg mente jeg kunne. Gik også fint de første meter, men så røg jeg også til siden, lige ind i nogle sten (Sådan nogle med små sten i) Og så var det eller op op skadestuen, og få pillet alle de små sten ud af benet, og få sådan noget underligt på :e Har et stort ar' fra det endnu :00

CoffeeCan

Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2006 07:05:42
Svar/Indlæg:
3394/170
Har faktisk lidt at tilføje.. :P

Jeg var engang ude at bade ved sådan en mole og for at komme op skulle man kravle op ad nogle sten, hvilket var lidt nok, men så en dag skulle det jo gå galt.. Min ene ben smuttede ned 2 store sten (og på de sten sad der sådan nolge ruge - sådan nogle sindskarpe muslinger) og jeg var jo til trække den op igen - AV ! Der rart hud på siden og min og mit knæ - av av..

Ja cykle uheld kender vi alle sammen - der var den gang jeg var 6 år og havde lidt lært at køre cykle - unden støtteben (selvfølgelig hvade ingen lært mig at bremse) så da kommer i fuld fart og stoppe ved jeg jo ikke hva jeg skal gøre - jeg så køre bar ned af en skrant.. Der var fuld af brændenælder - og jeg havde kun badeshorts på - av..

Ja og søm i foden er osse prøvet..

speed

Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2006 10:24:21
Svar/Indlæg:
786/83
Som lille skulle jeg absolut rode ved min søsters klapvogn. Det resulterede i, at vognen klappede sammen om fine fingre, og jeg fik revet neglen af min tommelfinger.

Jeg har også prøvet at smække en bildør mens jeg stadig havde et sæt fingre indenfor. Det resulteree i, at jeg mistede neglen på min højre pegefinger. Det værste var, at døren låste, da jeg smækkede den, så jeg kunne ikke umiddelbart åbne døre og hive fingrene ud :(

Jeg har også prøvet at stå for tæt på en, som skulle lave et ordentlig swing/drive med sin golfkølle. Da han swinger køllen tilbage, får jeg den lille i ansigtet. Resultat blev et flækket øjenbryn og en voldsom hovedpine.

Jeg har også prøvet (i lettere beruset tilstand) at skvatte over en høj kansten med en øl i hånden. Jeg smadrede næsen drirekte i fortovet, hvilket resulterede i en flækket næse. Samtidigt prøvede jeg at afbøje faldet med at tage imod med hænderne. Jeg tænkte bare ikke over, at jeg havde en ølflaske i hånden. Så ikke nok med at næsen flækkede, jeg fik også skåret mig gevaldigt i højre håndflade.

Efter at jeg er blevet voksen, er det heldigvis småt med skaderne. Det eneste jeg har oplevet er problemer med mine knæ som følge af overbelastning med taekwondo træning. De væsker og hæver op, men det kan klares med en tur til lægen, der lige stikker en ordentlig mother fucker af en sprøjte ind under knæskalden for at suge væsken ud. Det gør ikke ondt, men ser sq lidt syret ud.

cornerrage

Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2006 12:22:43
Svar/Indlæg:
3532/303
jeg har brækket min storetå ved at hoppe i en sovepose... Ja, det gjorde nas og var meget underligt :p

Til en gym fest, oh de minder, i første g skulle jeg vidst se en eller anden gut stå på hænder, stiv som jeg er står jeg næsten helt inde over ham. Han sparker mig altså lige i ansigtet. Jeg rejser mig op(skal måske lige siges at jeg faktisk intet af det kan huske selv) og siger der intet var hændt. Går 10 meter væk og ligner en der lige er landet på månen. Stoppede op og fattede ingenting. Min daværende kæreste kom hen og kyssede mig hvori jeg svare "Hvad faen laver du og hvad er dit navn forresten?" hun bliver små mobset men fatter rimelig hurtigt at jeg ikke rigtig er helt frisk. Den eneste jeg kunne genkende var Ne0nfarven herinde fra. Det endte med at jeg vågnede op i min daværende kærestes seng, nøgen og uden evnen til at få erektion(?!?!?!) og ved hverken hvordan jeg var havnet der eller hvor faen det var henne. Endte med at slå op med hende fordi jeg virkelig ikke vidste hvem hun var. Hjernerystelse ftw, meget ubehageligt.
Rage

Nåå ja, slog forresten min storebror i hovedet med en rive da jeg var 3 eller sådan noget, så kan tossen da bare lære at dele sandkassen i lige store dele :D

cornerrage

Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2006 12:26:00
Svar/Indlæg:
3532/303
Nå ja, så er der lige en lille druk historie mere. Alt imens vi burde læse op til eksamner i 3.g sad vi hos en fra klassen og drak os godt pivede. Vi havde set ultimate fighting hele dagen og det ender med at en af mine gode venner og jeg står og bokser på hinanden, intet vildt. På et tidspunkt hamre han mig alt hvad han kan, lige på øjenbrynet. Jeg fighter, godt beruset, videre uden at fatte hvorfor han siger "Ej kørner, stop lige... Du bløder" jeg svare at det ikke er vildt, en anden gut bliver bleg og siger "Den er sgu god nok". Jeg mærker noget jeg tror er sved på min kind, vil tøre det af og min hånd er nu fuldstændig badet i blod. Det er vildt så lidt der skal til ved de øjne.
Rage

nAlen

Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2006 13:56:01
Svar/Indlæg:
687/9
Udover diverse "ligegyldige" hudafskrabninger og den slags "pjat" :), tæller min journal 7 knoglebrud, en håndfuld hjernerystelser, et utal af forstuvninger og min ene skulder har været rykket af led et par gange..

Basketball og rulleskøjter står så absolut for den primære del af det hele

matt??

Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2006 14:03:59
Svar/Indlæg:
5600/32
Nå ja. Har aldrig brækket noget, men har forstuvet en skulder i en fodboldkamp, lige før skriftlig eksamen i folkeskolen.
Og så har jeg fået en mindre hjernerystelse. Kunne i hvertfald ikke se andet end sort i en 30 sekunder.. :l

red_martians

Moderator
Tilføjet:
08-09-2006 14:04:53
Svar/Indlæg:
7881/1165
Klart da jeg trak en skruetrækker henover mit nye Radeon 9800pro....
Har vist aldrig haft det værre :o :l :x :x :x