Jeg har prøvet at få fat i personen, som har sendt spillet til krabbe74, men uden held (endnu).
#27 & 28
Ja, netop. Jeg tænkte også, at en bruger med så mange indlæg ville være sikker nok at handle med. Jeg er deror lige så forundret over, at han på den måde ødelægger sit renommé.
Og tro mig, havde jeg haft en telefonnummer, så havde jeg hængt i røret.
Jeg har her til morgen mailet med en bruger, som har handlet med krabbe74. Handlen foregik imidlertid ved afhentning, så ingen adresseoplysninger at hente her. Afhentningen foregik i midlertid i Odense...lidt langt at køre, hvis man bor i Århus, som krabbe74's profil(er) oplyser. Men ok, man kan jo være i Odense af mange andre årsager. Krabbe74 skulle imidlertid ikke være en halvgammel gut (som jeg selv) på over de 30, men blev derimod husket som en "lidt høj ranglet og mørkhåret gut på ca 17-18 år". Det lugter - siger ikke det er - men det lugter altså af en lidt "pyntet" profil!
Og så lige en helt overordnet kommentar. Jeg betragter ikke mig selv som værende smålig og er indtil videre heller ikke blevet beskyldt for det af min omverden. Det her drejer sig således ikke udelukkende om de 400 kr, jeg har ude at svømme, men hele princippet i at man ikke bare kan behandle andre på den her måde. Det underminerer fuldstændig al indbyrdes troværdighed og tillid til et handelsforum som dette. Det er muligt nogen tænker "drop det dog, kom videre", men jeg har altså tænkt mig at følge den her sag til dørs...eller så langt det nu overhovedet er muligt for mig at komme.