Radeon 1950xt køler?!

Grafikkort d.  06. september. 2006, skrevet af Gaffy
Vist: 226 gange.

Gaffy
 
Superbruger
Tilføjet:
06-09-2006 21:01:46
Svar/Indlæg:
71/20
Jeg er den "glade" ejer af et radeon1900xtx, som bare bliver alt for hvor i grafik intensive spil :(

Og jeg var lidt overfølsom overfor larmen fra standart-køleren, som godt kan holdet kordet stabilt, men alle andre alternativer jeg har prøvet bukker under før eller siden (vf900 + acellleoX2)

Så derfor kunne jeg godt tænke mig at få fingrene i en 1950xt stock køler, da den ser ret laber ud :)

2 ting:
1: Den er ikke kommet endnu(det løser dig selv)
2: Køleren i sig selv er jo ikke et retail produkt - hvordan pokker får man fat i en?

Det kan da være at man kan være heldig at købe en af en vandkølings gut - men de fleste beholder jo den originale køler i tilfælde af reklamations sager..?!

Nogle gode forslag?

don
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-09-2006 21:08:10
Svar/Indlæg:
1380/8
de to muliheder som jeg lige kan komme på er køb vandkølning :i eller få fat i en stor cpukøler og så modd den så den kan være på dit GFX



Gaffy
 
Superbruger
Tilføjet:
06-09-2006 21:35:08
Svar/Indlæg:
71/20
Jeg tror det næste jeg prøver, bliver en 120mm blæser mere, lige i masken på kortet (blæser kold luft ind fra siden, direkte på kortet).
http://peecee.dk/?id=2149 (måske med en lille fanduct af pap eller noget i den stil for at lede luftstrømmen.)

Da vandkøling det er en lidt for stor udgift lige nu :(

Men i tror ikke det er muligt at ringe til nogle og få bestilt en køler? Dem der reparerer kort i danmark må da kunne få dem hjem? (skud fra hoften)