god ansøgning ?

Diverse d.  07. september. 2006, skrevet af Jenner
Vist: 285 gange.

Jenner

Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2006 15:25:25
Svar/Indlæg:
2267/261
hej. Har lige sent en ansøgning til en af pc butikkerne i horsens, den jeg syntes bedst om. Hvad syntes i om min ansøgning ?

Hej ...

Jeg er en frisk ung gut på 14 år, der rigtig godt kunne tænke mig et fritidsjob. Da jeg har én meget stor interesse, nemlig computere, syntes jeg, det kunne være rigtig godt, hvis jeg kunne være heldig at få et job i en IT-forretning.

Jeg går som skrevet meget op i computere. Jeg startede med at spille spil, men er nu gået meget over til at søge oplysninger på nettet Bl.a. oplysninger omkring computerens enkelte dele og opbygning. Jeg har også kastet mig ud i at skille og samle pc'ere - selvfølgelig mest min egen, men hjælper også venner og familie med at få det mest optimale ud af deres pc'er samt afhjælp af fejl.

Jeg håber virkelig, at min ansøgning har vakt jeres interesse og møder gerne op til en lille snak, hvis i måtte ønske det.

Med Venlig Hilsen
Rasmus Jenner Jensen
[adressen slettet]

Beaviz

Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2006 15:30:49
Svar/Indlæg:
3214/18
Ser meget fornuftigt ud. IMO mangler du dog at skrive lidt om dig selv, udover at du er 14 og interesserer dig for computere. ;)

finger

Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2006 15:47:27
Svar/Indlæg:
571/106
Måske en god ide at skrive noget om hvorfor du gerne vil arbejde lige præcist i den forretning formfor andre...

cornerrage

Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2006 15:50:13
Svar/Indlæg:
3532/303
Skriv evt. hvis du har arbejdet andre stedet og medsend gerne cv, ved godt du måske ikke lige har sådan et, men stadig.
Til sidst kan det måske være en idé at fjerne din adresse fra indlægget :)

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2006 16:18:16
Svar/Indlæg:
10398/435
Min lille "Ting man skal påpege i en job ansøgning".

1. Hvem er jeg (alder, frisk, udadvendt....)
2. Hvorfor søger jeg job hos jer (interesse for IT/hardware)
3. Hvad kan jeg som gør mig passende til jobbet (kendskab til computer).
4. Krydsrelatere mine tidligere erfaringer. (bagerjomfru=kundekontakt og godt for kommunikationsevner).
5. Hvorfor er jeg ekstra sej :e (selvstændig, hårdt arbejdende, lærenem).
6. Kontakt mig!
(Det ville glæde mig meget at blive kontaktet med henblik på en evt. samtale og jeg står naturligvis til rådighed med yderligere oplysninger.)

Anzelz

Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2006 16:33:17
Svar/Indlæg:
2343/272
Vedlæg et billede;)