Superbruger
Tilføjet:
07-09-2006 23:45:00
Svar/Indlæg:
194/44
Hej - ved ik om jeg lige lægger dette indlæg i det forkerte forum, men ellers flyt det gerne, og beklager også for det "nok" dumme spørgsmål jeg skal til at stille
Men ja, er det altid bedst at køre med de nyeste drivere fra nvidia?
Og er der en der gider at smide et fuldt link hvor jeg kan downloade de drivere, i andre brugere, eller de nyeste hvis det er dem, har været på nvidia.com - og må indrømme det forvirere mig lidt der inde.
UPDATE:
Nåhh ja forresten - det nye kort jeg har købt er et BFG 7900 GT OC
Og alt så ud til at køre perfekt lige da jeg fik det, ingenprobs, kørte jeg som en drøm, 2 dage siden jeg fik det med posten.
MEN da jeg så vil køre noget benchsmark 3dmark03 - ja går enlig fint førstegang, men undre mig der over resultatet - får omkring 7000 et eller andet - og en af mine venner får 15000 - med nogen lunde samme computer specs.
Så jeg ventede et par timer, og hørte ham da han kom hjem . ja 15000 , så tænkte jeg kan ikke passe, så ville prøve igen, men det er så her probs opstår - den starter fint nok, men lidt hende i testen - fryser den lige pludselig - bliver stående lidt, og går igang MEN med graffik fejl kan jeg se, og det går den hele tiden nu - den kan slet ikke køre testen færdig mere, den fryser igen lidt efter graffik fejl - også står den enlig bare der indtil jeg selv genstarter/ lige ved at smadre lortet :D
Hvad er der galt?
kan sige jeg ikke set varmen på graffikkortet over 55 grader.
Mine computer specs er:
AMD 65 3200+
Asus a8n32-SLI deluxe
1,50 GB ram