Overclocker
Tilføjet:
10-09-2006 21:39:01
Svar/Indlæg:
23/8
Jeg købte d. 05/05 -2006 en helt ny comp i dele, fra Prc-data.dk og har du brugte det i 5 månder upåklageligt, men så idag, da jeg afsluttede WOW, så kommer der steger overalt!!! all farve, de lå vanret.
Jeg har aldrig OC'et det, skiftet køler, eller gjordt noget som helst ved kortet, hverken med min hænder, eller med computeren.
Jeg tror det startede da jeg åbnede WOW up, men da jeg så så der var 300 i kø, tabbede jeg ud, og ville spille Hitman - Blood Money, de gik så fint, men da jeg lukkede Hitman ned efter 20min ca. så ville den ikke komme med skrive bordet, den forblev bare med Hitman baggrund, uden det var tænt, det synes jeg jo var underligt, så jeg Tabbede jo bare ind i WOW, så kom jeg ind på serveren, spillede i ca. 1 time, til jeg ikke gad mere.
Jeg kunne heller ikke tabbe ud, så kom der bare det billed som WOW havde brugt sidst :S
Og da jeg lukkede det ned, så kom graffik fejlen, der kom horizontale alle farvede linjer overalt, jeg kunne indet se af mit skrivebord.
Jeg har læst lidt på forumet og set at andre der har prøvet det siger det er en 'RMA Sag' men jeg ved sku ikke helt lige hva det er ... :P nogen der gider foklare det? :)
Tak.