Ekstern HD på min. 200GB lejes

Diverse d.  11. september. 2006, skrevet af Ali
Vist: 185 gange.

Ali

Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2006 08:48:34
Svar/Indlæg:
638/78
Jeg har ved en fejl kommet til, at slette alle data på min HD. Virkeligt kedeligt for jeg fik desværre ikke taget backup af det meste af det.

Derfor har jeg anskaffet et stykke software til at genskabe det der reddes kan. Heldigvis er HD'en slet ikke brugt til at skrive på efter data'erne forsvandt. Det hele startede med, at jeg rodede lidt rundt i BIOS'en hvor jeg fejlagtigt "pillede" lidt indtillingerne for "MBR Security". Derefter forsvandt alle 3 partitioner og tilbage var så 3 små nye på (2 på 18GB og en der vist var lidt større - husker det ikke helt præcist).

Så derfor, hvis nogen skulle ligge inde med en ekstern HD på min 200GB eller derover så ville jeg da gerne leje den for 1 døgns tid eller 2. Tidspunktet der ville passe for genoprettelsesoperationen skulle helst ligge torsdag-lørdag denne uge (37).

Lad mig evt høre fra dem der kunne være behjælpelige i denne nødens stund :(

På forhånd tak.

Med venlige hilsener
Ali

Zonqui

Superbruger
Tilføjet:
11-09-2006 14:01:37
Svar/Indlæg:
732/117
Nu ved jeg self ikke hvordan din økonomi er og vil ikke blande mig i det, men køb dog en selv istedet :e

De koster så lidt efterhånden og så har du den til en anden god gang! Self. er det dumt hvis du ved du kun vil få brug for den denne ene gang ;)

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2006 15:34:34
Svar/Indlæg:
3640/1231
Der er faktisk op til et par venlige sjæle herinde :P så det kunne jo være at en ville låne/leje en disk ud en dags tid, hvis man boede i nærheden.

Men det ville nok hjælpe lidt hvis man fik at vide hvor du bor henne.
Tror desværre ikke der er mange der bare lige vil sende sin disk afsted :l

Ali

Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2006 18:58:31
Svar/Indlæg:
638/78
#1 En ny på 200GB koster omkring 700-900 alt efter mærke. Så ja, det er ikke noget konstant behov jeg har - derfor ville det være meget upraktisk at købe noget man kun skal bruge yderst sjældent.

#2 Du har helt ret - jeg holder til omkring Taastrup (St-kbh Vest). Havde nu også satset på, at det skulle være en mere lokal hjælpende hånd, fremfor at skulle sende frem/tilbage med posten, hvilket i sig selv er risikabelt og lidt for meget at forlange.

Jeg håber fortsat , at høre fra nogen der kunne hjælpe...

Mvh
Ali