Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2006 17:44:38
Svar/Indlæg:
436/69
Hej..
Nu skal jeg lige have lettet trykket over den gennerelle tendens for musedrivere.
Først spørgsml er om der findes et alternativ til Logitech Setpoint 3.1???? Det burde der være, såderes mus kunne stige 50% i værdi. Håber en der kan programmere har hacdet det LORT.
Og nu tilden gennerelle brok. IMO, så har logitech ikke (i de tilfælde jeg har stødt på dem) været de bedste til at lave mussedrivere.
Starter med en Logitech Mouseman. Mega god ergonomi. Driveren var middelmådig. Historien går så videre med en IE3.0, som har en IMO mega god driver med masser af mulighedder. Derefter køber jeg mig en IE4.o, men pga. en driver der er ringere mulighedder i forhold til IE3'erens driver, bliver 4'eren boykottet og degraderet til blærbar mus.
Så ser jeg en test på Tweak omkring den nye MX revolution. Pakker musen ud og tænker fuck det er et lækkert produkt.... MEEEEN det går kun ind til man finder drivere frem, og da det skedte blev mit tastatur badet i skoldhed BRÆÆÆÆÆK.... FUCK en lortedriver. Man er PISSE meget begrændset i forhold til programmeringsmulighedder af knapperne. Kan det virkeligt passe på et produkt til knap 600kr??
Eller kænger det bare sådan sammen at, mens alt andet udvikles og bliver mere avanceret eller brugervenligt, så hænger det lige omvendt sammen med mus, hvis drivere bare bliver ringere og ringere.....
Det er en OM'er!!!!!!
Mvh. Morten
PS. Det lettede lidt.