Jo det har jeg.
Jeg bestemte mig efter at have læst tonsvis af test og forumtråde først til at købe en Acer AL2051Ws.
WOW aldrig har jeg set et mere lækkert skærmbillede.
Men, men, men, efter den første begejstring havde lagt sig opdagede jeg hvor meget genskin / spejling den har. Efter nogle timers ubeslutsomhed træffer jeg den beslutning at det var en bytter. Skærmen blev sendt retur.
Jeg lånte herefter en Viewsonic VX2025wm med hjem på prøve, men det var også en byttter. Det er egentligt lidt mærkligt for det er en lækker skærm, fint billede, ingen slør i spil osv, men jeg sad bare tilbage med en følelse af at det ikke var topkvalitet. Den fornemmelse havde jeg ikke med Acer.
Så kom Dell 2007WFP på tilbud så den blev indkøbt og det har jeg bestemt ikke fortrudt.
Kanon billede, gode farver og jeg kan ikke se noget slør på trods af en responstid på 16. Tror det har noget at gøre med paneltypen, en Dell har et S-IPS.
At den så er elegant at se på & kan tilte skærmen og har usb stik gjorde bare valget lettere.
Samsung skulle også være god men her skal du op i 215 for at få noget i samme kvalitet som Dell.
LG har en ny model på vej tror den hedder 204.
LÆNGE LEVE RETUR-RETTEN