Jamen, jeg ville hverken købe Acer eller IBM.
IBM maskiner er dyre, grimme og klodsede.
Acer er ikke så holdbare igen.
Jeg ville helt klart invistere i en Dell, man får ikke bedre service end med en Dell computer, de er kønne, forholdsvist billige, gode skærme og robuste.
#14 jeg ved ikke hvilket problem du har haft med Dell, men da min Inspiron 1300 skulle have sat et ny WLAN kort i fordi det var i stykker, sendte jeg det bare ind til Dell med en følgeseddel, og jeg havde den tilbage 3 dage efter.
Jeg har haft 4 forskellige modeller indtil videre, alle Dell, uden nogen problemer overhovedet.
Og der må jo være en grund til at Dell er verdens største producent af computere til firma / hjemmebrug? (Kvalitet)
Hvis Dell ikke lige falder i din smag ville jeg købe en Asus bærbar, eller en Zepto. Jeg har aldrig haft en Asus bærbar, men de laver nogle kanon gode produkter, og kunne derfor også forestille mig at de fortsatte den samme stil der. Zepto er dansk produceret, de har værksteder i Danmark og kvaliteten af computerne er i top.
Lad nu være og gå ud og købe en Turion processor - De bliver varme. Køb i stedet for en Dothan som du havde før, eller en Core Duo eller Core Duo2. I følge dine krav som er net og programmer, lidt spil ville jeg ihvertfald ikke spare på processoren.