Elitebruger
Tilføjet:
15-09-2006 22:59:55
Svar/Indlæg:
3640/1231
Har nu et par gange været ude for noget, som jeg personligt ikke vil finde mig i, og tråden skal ikke være en "flame" tråd, men mere en:
"fortæl dine erfaringer" tråd.
Det er fakta at EDBpriser bliver brugt MEGET når folk skal købe hardware.
Det er fakta at folk ofte tager den billigste forhandler, medmindre man er meget loyal overfor en anden.
Det er fakta at folk tager den billigste på listen som har varen på lager, medmindre der er nogle særlige omstændigheder der siger andet.
Udover det er det faktisk også fakta at forhandlere ikke må skrive at varer er lagervarer hvis de ikke er det (altså på EDBpriser).
Alligevel synes jeg det bliver mere reglen end undtagelsen at den der står med den billigste vare OFTE ikke har varen på lager. Ydermere ser man ofte at der faktisk STÅR at varen er på lager.
Jeg vil helt sikkert kigge nærmere på den situation som rammer os lige nu, og som kun bliver værre, men opfat dette som en lille "appetizer" ;)
Kan det passe at en forhandler kan skrive at de har +10 af en vare på lager, og når man så har udført ordren med betalingskort og det hele, så får man at vide via mail, at den ikke er på lager, og levering er ukendt?
Kan det passe at dette er blevet et salgstrick som bliver misbrugt især via EDBpriser, og som rent ud sagt bliver brugt til at bondefanger kunder på forkert grundlag? Altså direkte løgne?
Kan det passe at EDBpriser som skal forestille sig at være en service for forbrugerne ikke gør noget ved de her ting?
Alle laver fejl, men det kan da vel ikke passe at EDBpriser gennem så lang tid ikke gør noget? Eller handler det hele kun om penge nu?
Jeg gider ikke hænge butikkerne ud ved navne, jeg ved hvem jeg handler ved, og min status på HWT tillader ikke rigtig det :r
Dog kræver det ikke ret meget at se det indlysende...
Men hvor meget har DU set af alt det her?
Har du gentagne gange oplevet at bestille en lagervare, som alligevel ikke er lagervare?
Så post det her, og lad os se om der danner sig et billede, der så gør at andre kan have gavn af det ved fremtidige indkøb på nettet.
For det kan sq da ikke passe at vi skal finde os i det ?:(