#5 hmmm norton? Symantec siger også der ikke er viruser til mac.. har ikke den store tiltro til norton :P, syns deres svar når den endelig finder en virus er det samme: failed to do anything, eller sådan noget:P
min kamerat fik den, og den røj op på min skærm med det samme,,, men der skete ikk mere end det, jeg har været helt fri for at bøvle med den på min egen maskine.
mig var også "lol :P check link" og prøvede at åbne den med vista.
Med User Account Control skete der ikke noget, uden User Account Control blev den inficeret, men den kunne ikke sende beskeder videre pga. windows firewall. Har fået den fjernet med Windows Defender og AVG Free... så det kan godt være at User Account Control, Firewall osv. er irriterende, men hvis man ikke tænker sig om (fx ikke åbne .pif filer :P) så er det en god idé.
Min avg kunne ikke fjerne den. Den blev ved med at sige at der var flere vira. Jeg kunne hverken heale eller "move to vault". Dette skete hver 5min. Så jeg installere norton og den fjernede det for mig.
Hmm min lillebror fik den ned på min maskine x( der blev skrevet dansk! Så det er ikke kun op tysk/engelsl what ever.
#11 Jeg kan godt "heale" "move to vault", med mit AVG. Men kan ikke fjerne den 100%, så jeg skal lige prøve den der link! Men heldigvis trykkede han "den blå knap", til det trådløse så den slukke nettet :) skal han havde et :f for