Nu anser jeg mig selv for at være rimelig tolerant, pædagogisk og gavmild.
Men når jeg skal betale 75,- for at få tilsendt 2 meter slange til en kostpris af 100,- bliver jeg rimelig nærig, så dette måtte jeg bide i mig.
Hvad der så ikke gør sagen bedre er, at min kæreste gå hjemme på barsel og derfor har lejlighed og er villig til at åbne døren HVIS postbudet kommer forbi med pakke levering til undertegnede, som eks. er på arbejde.
For lige knap en uge siden, modtog jeg så en mail fra min hardware levenrandør, hvori der stod, at de gerne ville vide, hvorfor jeg ikke øndskede varen alligevel - :o .
Frem med T&T nummeret, hvor der stod "Anmeldt til senere afhenting" - lige omkring her kunne jeg mærke, at alle mine pædagorisk evner samt tolerance og forståelser ikke længere var tilstede i en radius af samme antal meter som blev betalt i fragt/porto, så ned og afhente konen mod hendes vilje i håret, hvor hun blev slæbt op på kontoret i en bagbundet-tilstand hvor hun blev afhørt med 3. grads politi-metoder.
Hun agumenteret, at hun var hjemme hele den dag, da vores yngste søn led af 11-tals-syndromet (mega forkølet, med smitte effekt af snot i en radius af 5 meter i diameter) - "Nååh, ja" tænkte jeg.
Så var der kun en skyldig tilbage - PDK, som lige pt. er skyldig i, at det har kostet mig 150 Jyde-Dollars at få tilsendt 2 meter slange til en pris af 100,- - altså, 250 Jyde-Dollars for 2 meter 12 mm. slange.
PDK´s forklaring på hele denne situation, er at de lider af sygedom, så der er vikar på mange ruter - ink. min.
Super, skide godt, fino-dino, en handlingslammet hjerne-spasdisk vikar har lige kostet mit nærige sind 75,- MERE end hvad mit super-ego kan klare - Tak, Vikar-PDK x(