Havde det da jeg var omkring de 16år,, snart ti år siden,,.
Lå i sengen i flere uger, var til læge som gav mig penicillin...og sagde jeg skulle drikke varmt, for det var jo bare lidt ondt i halsen..
Og det var ikke så godt,, det gjorde på en eller anden måde det hele meget værre, røg til vagtlægen på tøndersyge hus, som på 5 min kunne fortælle hvad jeg havde,,, Sagde jeg unden ingen omstændigheder måtte tage mere af det penicillin, og skulle drikke rigeligt med koldt da det lindre smerten i halsen, og varmt bare gør halsen mere følsomt..
Ved godt at der står drik varmt flere steder, virker sikkert også for nogen, men fuldte lægen fra syghusets råd, det virkede for mig..
Jeg vejede omkring de 90kg, inden jeg blev syg, efter 1½måned var jeg nede på 65kg, havde lang tid ikke kunne spise noget pga, smerter i halsen,den var meget hævet op, levede af A38, hvis i kender det,,, Det bliver man meget træt af i længden..
Sov det meste af 18 timer i døgnet tror.. Min lever osv, var hårdt ramt,,, Var meget træt i meget lang tid efter,,, Og drak faktisk ikke i 4½ måned efter jeg var kommet op af sengen, heller ikke engang til nytårs aften :x
Men man kan blive ramt på forskellige måder... men #1, jeg føler med dig,,, for det er ikke sjovt, god bedring ;)