Heej allesammen ... Jeg har et NVIDIA GeForce 7800 GTX (256 Mb) ... Men når jeg skal se film lagger det MAX !? Har prøvet at downloade en opdateret driver men så kommer den her besked .. (tjek link)
Moderator
Tilføjet: 24-09-2006 18:29:38
Svar/Indlæg:
7881/1165
:p :e En fornuftig løsning.. De indstillinger i drivercleaner er lige gyldigt... du skulle bare fjerne hele nvidia-halløjet og starte forfra ;) :) Men så ved du det til en anden gang :D
Har haft mange problemer med virus osv på det sidste så det var prikken over i'et ... Men nu er min computere selvfølgelig fucket , og nu er jeg tvunget til at sidde på bærbar til den virker :S
Moderator
Tilføjet: 25-09-2006 08:23:09
Svar/Indlæg:
7881/1165
#11: det er muligvis en virus der har ødelagt noget. De fleste Vira kan antivirus-programmerne sagtens blokkere og/eller fjerne, men de kan ikke altid oprette det de har ødelagt. Så har du været angrebbet af virus, er det muligvis fordi du har nogle ødelagte filer der skal genoprettes... Og her vælger jeg ofte at fjerne hele windows og starte på en frisk, da det kan være et rigtig lortearbejde. :)
Hmm, altså .. jeg trykker på : u,i,o,p,j,k,l og æ kommer der tal !? Har lige sat min keyboard ind med usp ... kan det ha gjordt det ikk virker ?? Det er på en bærbar ;)