Profiler

Diverse d.  24. september. 2006, skrevet af gratuk
Vist: 194 gange.

gratuk

Overclocker
Tilføjet:
24-09-2006 22:34:03
Svar/Indlæg:
50/16
Hej med jer alle sammen :) det her er mit første inlæg pga. diverse ting og sager.. men ikke mindst fordi der har været knas med min porfil!

Jeg er nået til det punkt hvor jeg har lavet en ny, med samme email ?:( det var jeg ikke klar over at man kunne og hvis det giver mig nogen problemer, med hensyn til konkurencerne eller noget, kunne jeg så ikke lige få en som har forstand på det, til at skrive noget her?

Nødden er den at jeg ikke kunne huske mit gamle brugernavn, så jeg kunne ikke få mit password afvide..

skal jeg / kan jeg tilmælde mig konjurencerne igen? og er der ellers andet jeg kan / skal gøre i forbindelse med at ha to brugere på samme email? har jeg for den sags skyld overhovedet den gamle accaunt?

takker for hjælpen, Mads

ps. Lige et hurtigt spørgsmål.. jeg har et 1900xt og er ret glad for det.. men syns ikke jeg læser noget godt om ATI eller for den sags skyld Crossfire som jeg godt kunne tænke mig at lave i mit næste setup.. kan det betale sig eller skal jeg bare hoppe med næb og klør på Nvida og så droppe mit ellers ret dyre kort?

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
24-09-2006 22:42:08
Svar/Indlæg:
3640/1231
Angående konkurrencerne, så skal du ikke bekymre dig om det, da du er registreret på din mail-adresse i dem :)

Angående dine profiler, så kan du bruge den du først oprettede igen. Passwordet til den, er nu det samme som til den du bruger lige nu :)

Og jeg synes bestemt ikke du skal droppe dit kort :)
ATi er ikke dårligt, langt fra endda, og hvis du bygger et CrossFire setup med det 1900 kort, er jeg overbevist om at du bliver mere end tilfreds med det ;)

mfcods

Elitebruger
Tilføjet:
25-09-2006 01:13:40
Svar/Indlæg:
4222/223
Ang. profiler. Så har jeg lagt mærke til at hvis man åbner et link som er til et andet sted på hwt så er man ikke logget ind mere. Altså i det nye vindue der popper frem. Er det en fejl eller std.

For der sker det samme når jeg klikker på links fra min mail til siden

Claus35

Elitebruger
Tilføjet:
25-09-2006 07:11:44
Svar/Indlæg:
5410/123
#2 Det er hvis linket er på et andet domæne. F.eks.: Du er inde på hwt.dk og du åbner et link til overclocking.dk, så er du stadig logget ind på hwt.dk, men ikke overclocking.dk

gratuk

Overclocker
Tilføjet:
25-09-2006 09:54:49
Svar/Indlæg:
50/16
tak for de hurtige svar :)

ang. mit grafik kort.. så kom jeg virkelig i tvivl da jeg læste om Crosshair motherboardet fra Asus.. men det er der altså ingen grund til?

Jeg skal shoppe mig fattig til marts næste år.. den eneste side jeg bruger til at finde ud af (glæde mig til) hvad jeg skal købe er den her. Er der noget specielt som i ved er ude til marts, som er ondt :00 og er der andre sider jeg kan kigge nyheder på?

igen, takker

Claus35

Elitebruger
Tilføjet:
25-09-2006 11:42:47
Svar/Indlæg:
5410/123
Det kan være der er kommet nogle cpu'er med fire kerner! Man har da lov at håbe.
Jeg har også planer om at skifte indmaden, når der kommer nogle cpu'er med fire kerner.