Ingen drivere der er kompertibel med din nuvæ

Grafikkort d.  24. september. 2006, skrevet af Ragsner
Vist: 315 gange.

Ragsner
 
Overclocker
Tilføjet:
24-09-2006 23:40:28
Svar/Indlæg:
21/3
hey, jeg købte en bærbar computer, og da jeg så prøvede at køre BF2 Med høj grafik crashede spillet, på trods af at mit grafik kort ikk var varmt, så jeg gik ind og downloadede den nyeste grafikkort driver til mit "Nvidia Go7400" og da jeg så installerede den kom den med følgende besked

"Nvidia-installationsprogrammet kunne ikke finde nogen drivere, der er kompatible med din aktuelle hardware. Installations programmet afsluttes nu"

så jeg prøvede at downloade driveren igen, og stadig uden held, jeg er 100% på at det er den rigtige driver jeg har downloadet, jeg har downloadet en som skulle dække hele nvidia go 7000 serien, fra deres officelle hjemmeside. Så ved ikke hvad jeg gør forkert?

|Ash
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-09-2006 23:52:11
Svar/Indlæg:
2694/107
Min gamle bærbar med et ATi grafikkort tog ikke mod drivere fra www.ati.com . Den skulle have drivere fra producenten af bærbaren. dvs. jeg skulle finde driver til en medion bærbar. Tro mig, det var et kæmpe bøvl. Så prøv at downloade driverne fra din bærbars producent og se om det virker.

/Ash



Kaninen
 
Overclocker
Tilføjet:
25-09-2006 08:55:13
Svar/Indlæg:
18/3
Grunden til dette, er at mange bærbarproducenter custombuilder deres grafikkort + bundkort, og disse custombuilds er ikke understøttet af chipproducenten. Derfor: Du skal referere til din producent af bærbaren og ikke til Nvidia.