I stedet for at spørge til gode råd mht. indkøb af bærbar, så vil jeg i stedet anbefale www.headway-it.dk - jeg vil gerne skrive under på at jeg intet har med firmaet at gøre, jeg har derimod lige handlet der.
Jeg stod i den situation at jeg skulle bruge en bærbar til mit studie, og jeg havde længe haft mine øjne på Zepto, men efter bl.a. Dare Devils erfaringer med dem, så fandt jeg hurtigt noget andet. Jeg blev derfor anbefalet headway-it specielt pga. deres service, og der blev ikke lagt fingre imellem.
Jeg bestilte en 8258D med en 1.66GHz Core Duo 2, 1GB RAM, X1600 256MB, 80GB disk i tirsdags og ringede ham derefter op for at høre mht. størrelsen på den for at høre om den passede ti min gamle taske, men det var ikke opgivet på siden. Han havde ikke målene ved hånden, men sagde han bare ville smide en taske med gratis oveni. Bonus, helt sikkert.
I dag forhører jeg så status på leveringen, og der skete det der bare ikke måtte ske - maskinen var klar, bortset fra CPU'en som var i restordre hos Intel på ukendt tid... skidt skidt. Nå, men vi snakker lidt frem og tilbage, og han foreslår at han smider en 2GHz Core Duo 2 i i stedet som vil blive skiftet ud på deres regning når de får 1.66GHz'eren på lager igen.
Synes jeg ville dele solstrålehistorien med jer, og nu må vi håbe det ikke går i sort som det har en tendens til med landets andre forhandlere.
Hah, well ye, men på den anden side var det jo det jeg oprindeligt bestilte og satte penge af til - prisforskellen på CPU'erne er 2k+ og det har jeg ikke i sinde at smide. :)
Modtog maskinen i dag med 2GB RAM i i stedet for de 1GB RAM som jeg betalte for, og sælger vil ikke kendes ved det. Har godt nok aldrig oplevet den form for service før - kan varmt anbefales.