Jeg fatter ikke de folk der sutter firefox så meget i røven...?
Det der giver jer jern på, må da være fordi der IKKE står M$ på den... For når det kommer til stykket, så er det sku da en elendig browser, med så ufattelig mange "dumme" fejl. Og at den skulle være hurtig, det må da kun være registreret af ignorenter!
Jeg holder helt åbenlyst på at IE er den bedste browser, og IE7 er et rigtig lovende produkt, og når de kommer af med børne sygdomende, så er jeg slet ikke i tvivl om hvad jeg vil foretrække! 😉 Og det skal ikke forstås somom jeg bare skamroser M$, men der kan da ikke være 1sek. tvivl om at IE levere den helt klart bedste kompatibilitet og redundans. Og M$ SDK integration er jo guld værd... Ved udemærket at dette ikke er standardiseret, men som bruger, så er det jo uundværeligt, det levere så maget avanceret funktionalitet udover hvad JS og CSS osv. ellers levere!
Ellers hvis man leder efter en alternativ browser (kan ikke forestille mig hvorfor? men der er jo tilsyneladende nogen som ikke bryder sig om M$...) Men så er Opera jo en meget avanceret og god browser, og hvis man ser lidt bort fra den "flotte" børnehave grafik på inputs osv. så er det faktisk en værdig browser! Og den har faktisk understøttelse for mange at de funktioner som ellers kun er IE domæne...