Bærbar computer . LÅST?!

Diverse d.  29. september. 2006, skrevet af Ebbi
Vist: 226 gange.

Ebbi

Overclocker
Tilføjet:
29-09-2006 15:47:13
Svar/Indlæg:
87/21
Hej.

Her den anden dag var min bror inde og skulle overføre noget til hans pc, men han kom til at rode ved noget så nu kan han ikke logge på med hans Brugernavn og Password mere. HJÆLP!?
Her er hans version af hvad han gjorde:
Jeg gik ind i denne computer, højreklikkede og trykkede egenskaber, og så op i computernavn - skift id - så kommer den der guide frem, jeg trykkede næste og valgte nr. 2 mulighed altså privatbrug ikke firma. da det var færdig stod der nederst (stadig inde i egenskaber, cumputernavn) at ændringerne ville træde i kræft når den var genstartet. Jeg slukkede så computeren. Og her til morgen ville den ikke logge på min bruger.

Nogen der kan hjælpe?. ?:(

Hilsen Ebbi

Jam

Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2006 16:40:27
Svar/Indlæg:
976/138
Hvis du kender administrator passworded kan du starte den i fejlsikret tilstand (tryk f8 under boot) og så kan du komme ind og se hvad der er gået galt...

_-Q-_

Overclocker
Tilføjet:
29-09-2006 17:29:58
Svar/Indlæg:
171/9
Det er nok nemmest at gå ind i forretningen hvor den er købt.
De kan garanteret hjælpe.

Ebbi

Overclocker
Tilføjet:
29-09-2006 19:04:07
Svar/Indlæg:
87/21
#1> Skal prøve. Men det er en computer som er lånt ud af skolen.
#2> Som skreven til #1 er det en udlånt pc fra skolen.

ZoX

Overclocker
Tilføjet:
29-09-2006 19:26:25
Svar/Indlæg:
63/3
Hvis det er en han har lånt fra skolen så var den nok sat op til at logge på et domæne, og da din bror så kørte den der guide har han fjernet den fra domænet og sat den i en Arbejdsgruppe i stedet for. Det eneste han nok kan gøre er at få IT afdelingen på skolen til at sætte den op til at logge på domænet igen.