Anbefal en DVD brænder!

Diverse d.  30. september. 2006, skrevet af per_folmann
Vist: 196 gange.

per_folmann

Elitebruger
Tilføjet:
30-09-2006 13:19:40
Svar/Indlæg:
176/83
Hey!

Jeg står og skal bruge en DVD Brænder, og ville gerne have anbefalet en,
jeg har en NEC nu, som nogle gange ikke kan læse skiver, og det vil jeg selvfølgelig undgå ved kø af ny!

Hvilken skal man købe i dag?

Per

sesam

Elitebruger
Tilføjet:
30-09-2006 13:35:47
Svar/Indlæg:
2516/381
Har selv haft sony, liteOn, plextor, og nu pioneer

Plextor'en var lige så god, men døde efter et år,,, og jeg er ikke den store pirat, brænder ikke så mange skiver,, så det var ikke pga, slid, det er helt sikkert.. Men god var den, den tid den virkede..

men har nu pioneer,, var altid,, aldrig fejl,, og hurtigt,, havde dog et problem,, da den skulle i tower'et,, den var længere end mit gamle drev,, så der skulle skæres lidt.. men en super brænder

Har denne,, de er kommet med en nyere model,, og den er sikkert bedre, men ved det ikke, med sikkerhed

http://www.edbpriser.dk/Produc...

Claus35

Elitebruger
Tilføjet:
30-09-2006 16:55:06
Svar/Indlæg:
5410/123
LiteOn, og Plextor skulle være de drevs med højest kvali. Efter hvad #1 skriver ville jeg gå med en LiteOn.

Jeg har en 5 år gammel cd-brænder (LiteOn), og et 5 år gammel cd-drev (LiteOn) og de er bedre end min nye LG Dvd-brænder, som ellers er god, den er bare ikke så hurtig. Ingen af mine drevs har lavet fejl.

per_folmann

Elitebruger
Tilføjet:
01-10-2006 08:46:58
Svar/Indlæg:
176/83
Tak for svarene!!

Ja det bliver en LiteON, for der har heller alrdrig været problemer med min gamle CD brænder :e

forsat god weekend!

per