Dual view

Grafikkort d.  01. oktober. 2006, skrevet af savier
Vist: 223 gange.

savier

Overclocker
Tilføjet:
01-10-2006 21:14:12
Svar/Indlæg:
123/13
Jeg har lige fået sat min gamle fladskærm til mit grafikkort, hvilket giver mig en CRT og en fladskærm på selv og samme computer. Det er jo meget smart, men en af mine venner havde det samme (dog to fladskærme, men whats the difference?) og sagde at man godt kunne få lavet sådan, at man f.eks. med den ene skærm var ingame med spillet Counter-Strike og den anden så var på skrivebordet på MSN eller lignende.
Jeg har fået et GeForce 6600GT, men inde i kontrolpanelet kan jeg vælge mellem horisontalt split, vertikalt split, kloning (sådan at det er det samme på hver skærm), og dualview. Dualview er det mest "avancerede", for der viser min ene skærm (min fladskærm) hele tiden baggrunden (ikke skrivebordet, kun min baggrund), hvor den anden laver alt det andet.

Kan I forklare mig, hvordan man får gjort sådan som førnævnt? (ingame Counter-Strike på den ene, skrivebord på msn på den anden f.eks)

OEA

Superbruger
Tilføjet:
01-10-2006 22:13:35
Svar/Indlæg:
1711/30
#0 Du skulle meget gerne kunne "trække" CS over på din fladskærm når du køre dualview

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
01-10-2006 22:21:29
Svar/Indlæg:
2676/147
Du kan jo ikke køre det som du siger du vil, for så vil du ikke kunne skyde noge vel? når din mus hele tiden ville gå over på den anden skærm ? :D

Du kan gøre det at du henter: Ultramon 2.6 og leg lidt med det. Det giver dig en menulinje på din anden skærm os, og det er vildt lækkert :)

Når du køre dualview, uden ultramon, så vil nummer 2 skærm aldrig vise en menulinje, men du kan stadig smide din explore, programmer osv. over på nummer 2 skærm, den vil bare KUN vise det i menulinjen på din primær skærm ;)

Tahiti