Jeg søger et stort billed at det svenske eller finske G15 tastatur fra logitech.. det eneste jeg har kunne finde på nettet er det engelske layout og jeg vil MEGET! gerne se et svensk eller finsk fordi jeg har hørt der er meget få forskelle på de 2..
F.eks. har den engelske en lille ENTER tast hvor svensk har en normal dansk, har jeg hørt..
Nogen som kan hjælpe? Evt. ligge et billed op af deres eget hvis i har et! På forhånd tak for hjælpen :)
Hej Jesper, J@ller her fra sitet har købt det svenske G15 fordi knapperne siddder 98% som på et dansk, som #2 nævner er det kun æ og ø som er vendt om (de er selvfølgelig også afbilledet som svensk), jeg har selv set det og ravet på det. :)
Hehe havde samme problem da jeg ville se det før jeg bestildte det
det eneste der er anderledes er Æ og Ø og de ser sådan ud Ä og Ö og så er de byttet om men det er jo bare lige at tage tasterne af og bytte om... det har jeg gjordt det er intet problem jeg tager lige et billed og ligger i min profil inden for 1 time
hmm jeg ved jo sjovt nok Zitech har det men man skal spørge i butikkerne det er ikke på hjemmesiden men leveringstiden er rimlig skod på det vented 2 md på mit
#7 det sker der ikke noget ved.. det er lige til at bytte om igen hvis det er det skal byttes eller noget..... ;)