#103 > Mit største problem med oc i Shuttlen var netop at jeg ikke kunne låse pci og pci-e, men det er lige så meget chipset afhængigt.
Har rodet lidt med diverse bios settings. Kan faktisk godt køre 3d stabilt @ 460 Mhz fsb med både 8x og 9x divider, det kræver bare at jeg slækker en anelse på nogle timings på memory settings i bios.
Har installeret bios 0301, og kan nu køre 3dmark06 stabilt @ 4.4 Ghz med max oc på grafikkortet, og jeg har kørt 3dmark2001se @ 4.45 Ghz, men det er ikke 100% stabilt.
Superpi 1M har jeg kørt helt op til 4545 MHz og ramte 11.203 sek med et par andre programmer kørende i baggrunden.
Stadigvæk samme problem med "for lav" Vcore ved alle indstillinger over 1.600V i bios, desværre.
Posten kom med et Abit AW9D-Max i går, så det skal jeg nok til at teste lidt på i weekenden. Hvis det kan give en smule mere i Vcore (reelt), skulle 4.5 Ghz være indenfor rækkevidde, hvis det så altså også lige kunne tænke sig at ramme 450 Mhz fsb altså.... og det er jo ikke sådan lige til at sige om det vil på forhånd... :)