Overclocker
Tilføjet:
04-10-2006 15:04:52
Svar/Indlæg:
208/47
Jeg er efterhånden ved at have sparet op til en ny computer, som jeg virklig har brug for, for at kunne fortsætte med min udd og mine interesser.
Jeg arbejder til daglig med grafik og store billeder, da jeg er ved at uddanne mig til mediegrafiker. Oven i det leger jeg også med ADT (Autodesk Architectual Desktop), som jeg håber at kunne bruge, til at bygge mit drømmehus i engang.
NVIDIA Quadro virkede ved første tanke som en løsning på de grafik-tunge programmer. Men, jeg er jo selvfølgelig også stor tilhænger af diverse spil, og i den sammenhæng ved jeg ikke hvor effektivt kortet er.
Jeg multitasker mere end de fleste, hvilket ikke lader sig gøre vel på min nuværende bærbar. Jeg skal derfor afgjort have en cpu med 2 kerner eller over.
Jeg er i tvivl om jeg skal vælge Core duo 2 eller Kentsfield. Jeg har hørt at Kentsfield skulle være ringere til spil af en eller anden grund, og det afskrækker mig lidt - men den er derimod den bedste multitask cpu.
JEG SKRIVER JO DET HER FORDI JEG ER RET BLANK MED HENSYN TIL HVILKET HARDWARE JEG SKAL INVESTERE I. SÅ ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE. MIT ØNSKE ER OGSÅ AT HAVE EN LYDSVAG COMP.
BUDGET: 16.500 (uden skærm)