Jeg sidder med en E6300 + p5b Deluxe wifi, samt 2 gb corsair 6400 Luft er stock køling. kan boote i 500*7 (men genstarter inde i winblows) er stabil i 6*500 ellers kører jeg normalt på 475*7 med 1:1 på ram. 1.37v på cpu (1.4125 i bios) temp 65 grader.
nej.. der er den omkring 55 grader.. men jeg glæder mig sq til at få vand på.. Har lidt beskluttet at jeg vil have et d-tek kølehovede.. men de har ikke flere mp5 (desuden kommer der også et nyt kølehovede.. måske i december..) .. så i mellemtiden må jeg få fat i en pumpe, og lave ngoet fusk... har nogle gamle kølehoveder, som måske med lidt fusk kan sidde på... vil gerne kunne smide lidt mere volt på.
Hjemmebygget vand her. Jeg har sat mit Gigabyte 965P-DS4 til 1,40 vcore i BIOS, og der kan jeg ramme 492FSB uden problemer - men bundkortet vil ik et pip mere end det uanset hvad jeg prøver... x(
Min E6600, bare så i kan sammenligne, kører nu 3.2Ghz ved 44 grader idle og 50 load med vand. Jeg sys det er alt for varmt. Jeg kan ikke komme over 360fsb lige meget hvad, og har hellere ik lyst til at prøve mere.