#15 har læst reviewet herindefra og må sige den ser rigtigt nice ud.. Specielt det med TEC!! Ville selv ha købt en hvis jeg ikke allerede havde min Zalman 9700..
Men til alle jer andre vil jeg sige en ting.. Zalmans kører uden probs at all..!! Har i tre dage kørt hårde tests, og de nyeste spil i omkring 12 timer på den.. CPU Temp. ligger stadig på 34 når den har kørt i 12 timer.. Det sys jeg er pænt uanset hvad i siger..! Når jeg slukker kan jeg mærke på den i toppen og der er den en lille smule lun men slet ikke varm!! Og det fandme nice sager!
Har prøvet at køre videoredigering, og kompileret en dvd med menuer, overgange og alt muligt af shit..! En fuld dvd som jeg selv havde bikset sammen med alle de nødvendige ting.. Den sku køre et par timer før den blev færdig og det ku man stadig ikke mærke på den..
Hvis i ser i slutningen af Titan Amanda Tec testen så kan i også se at han sammenligner temps på de forskellige kølere han har testet.. Ja Titan Amanda Tec ligger med laveste temp men Zalmans 9700 ligger kun en smule over..