Elitebruger
Tilføjet:
09-10-2006 21:33:36
Svar/Indlæg:
1107/258
sad og spillede og lige pludselig hakkede den voldsomt og frøs så fast. genstarter pcén og nu kan den ikke gå i winxp mere. om det så er fejlsiktret eller sidste virkende konfiguration eller hva jeg vælger. man ser den loader nogle ting i bunden men så går den bare tilbage som den genstarter,
smider jeg en boot cd i og kommer i dos (win98 cd) finder den kun A: den kan ikke lave en cd boot rom eller hva det hedder.
kører i noget raid. delt i 3 partitioner. c,d,e alle eksistere ikke i følge Dos,
prøvede at smide min winxp cd i, og da den loader alle drivers osv så går der blå skærm i og skal slukke pcén for at komme nogle vegne. noget med hardwaren kan tage skade og windows lukker ned.
prøved at installere de andre sata drivere igen men min diskette er ukendt format selvom den er lavet på min gamle pc med samme windows i og som HAR virket på min gamle.
i min bios kan den godt se in maxtor under Third IDE master CD rom er i secondary IDE master. ´sata er enabled
mit system er AMD Athlon64 X2 4400+, S939
Asus A8N32-SLI/Deluxe, nForce4 SLI, S939
BFG GeForce 7600GT, 256MB, PCI-E
Maxtor MaXLine+III 300GB, 16MB, SATA300
Kingston DDR400, 2x1024 MB, CAS 3
Windows XP Pro Edition DK
nogle som ved hva jeg skal prøve ??
kan først skrive tilbage imorgen efter arb ved en 15.30 - 16.00 tiden, håber der gemmer sig et geni derude :i
Hilsen mig :)