Fra Com Til Com

Software d.  10. oktober. 2006, skrevet af Befan8
Vist: 269 gange.

Befan8

Overclocker
Tilføjet:
10-10-2006 22:54:14
Svar/Indlæg:
113/46
Hej

Jeg har 2 comer. hvor com 1 gerne skulle kunne komme ind på com 2. Men jeg har ikke sagt til com 2 at den skal spørgeom password når der er andre der skal ind på den. Vil gerne have at det skal blive der.

Men. Jeg kender ikke der password som man skal bruge for at komme ind på com 2 med com 1. Jeg har aldrig angivet noget password til det eller noget.

Nogen der kan hjælpe mig med at få det password?

RaZeR^

Selas

Elitebruger
Tilføjet:
11-10-2006 01:32:04
Svar/Indlæg:
2845/91
Du kan gøre så den ikke beder dig om pw når computeren starter op, kun hvis du logger ud til login screen eller når du tilgår computeren fra en anden pc.

Du opretter bare et kodeord som normalt går i kør... og skriver "control userpasswords2", vælger den konto du ønsker den skal gå ind på automatisk (ditnavn, gæst eller admin) fjerner hakket i brugere skal bruge adgangskode - trykker ok.

For at fjernstyre din PC skal man altid bruge adgangskode når man bruger de legale programmer af hensyn til sikkerhed, men hvis du bruger de programmer man normalt bruger til hacking er det selvfølgelig muligt, da de jo akkurart er designet til at personen som sidder ved computeren ikke skal opdage noget.

Det er muligt jeg fuldstændig har misforstået din post men den er lidt svær at forstå, og det hjælper heller ikke at jeg er på vej i seng... ;)

Claus35

Elitebruger
Tilføjet:
11-10-2006 07:54:39
Svar/Indlæg:
5410/123
Denne Computer -> højerklik på den hdd du vil dele -> Deling og sikkerhed -> Så skal du trykke på et eller andet for at få lov til at dele den... Kan ikke lige huske det. Færdig :)

Befan8

Overclocker
Tilføjet:
11-10-2006 12:38:43
Svar/Indlæg:
113/46
fedt nok. Det er jo nemt nok. Thx m8s.

RaZeR^