Hvad sker der?! Jeg har lige samlet en fin maskine, til billige penge: Bundkort MSI K8N Neo4-F CPU AMD Athlon 64 X2 4600+ 2.4 GHz CPU Køling Spire SP708S3-1 KestrelKing RAM Kingston ValueRAM 2x1GB Grafikkort Club 3D NVidia 7900GS Harddisk Maxtor DiamondMax 10 250GB Optisk Drev LiteOn SHD-16P1S Optisk Drev 2 NEC AD 5170A Kabinet MaxPoint AplusCase Xclio2 CS-3060 PSU NorthQ 4001EXT Super Silent PSU - 400W
Og den fryser.. Når jeg starter maskinen op fryser den.. Låser totalt, og eneste udvej er restart.. Den gør det fuldstændig umotiveret..
Jeg tror du har taget en PSU der er lige i underkanten, selvom grafikkortet godt nok ikke trækker så meget... prøv at pille alle optiske drev fra... Ellers ville mit første gæt være noget med RAMmene der er indstillet forkert... :)
#4 Prøv at give RAMmene en ekstra tand volt, eller skru deres timings lidt ned... Det lyder som RAM fejl, når den ikke når længere... Hvor mange volt får CPU'en?? Prøv at skrue den en tak op fra auto, kan være den undervolter lidt :)