- Corsair kan give problemer på dette board - Adata Viesta ved jeg i forvejen er No Go på DFI boards (for nogle) - Har prøvet disse (http://www.edbpriser.dk/Produc... ), men det gik ikke godt. De kunne ikke klare producentens specifikationer, da de ikke ville over 200. - OCZ skulle være det "sikre" valg på DFI bords...men hvilke kan garantere klare mosten.
- TCCD klodser skulle også kunne give et godt resultat, men præcist hvilke jeg skal være er jeg ikke helt klar over.
Når jeg så har fundet de rigtige klodser, skulle jeg også gerne finde et sted hvor jeg kan købe dem.
Hvis nogle sidder med erfaringer om hvilke klodser/hvor de fås ville det være en stor hjælp....gerne hvis nogen har et sæt til salg
Crusial ballistix er gode OCZ kan de fleste der er opgivet til Pc4000 klare det du kræver.. Der er også Gskill som laver super ram klodser der også kan klare det du efterlyser.
#1 At TCCD ikke er lavet over 512 MB var jeg bange for....og er sgu kedeligt :e
Ballistix skulle have en høj dødsrate...er det korrekt?
GSkill tør jeg ikke prøve igen. Prøvede dem jeg linkede til tidligere. Det var en slem skuffelse. De kunne ikke engang klare 200 på mit Ultra D board, så de røg tilbage til sælger.
Så jeg går og lurer på enten Mushkin Redline pc 4000 el. OCZ (også pc4000), men ved ikke rigtigt hvad der er bedst.
Mushkin fås lige nu for 325 $, hvis de købes direkte hos procenten og ca. 240 hvis de købes i Kbh.