Superbruger
Tilføjet:
15-10-2006 02:07:09
Svar/Indlæg:
667/20
Hey
Jeg har lige samlet et system af gamle dele, indeholdende ovenstående + 2*512mb geil ram og en 3200+E6, problemet er at jeg sagtens kan starte systemet op koldt, genstart går også fint, men lukker jeg helt ned, og prøver og starte lige efter snurre blæserne lige kort og går død, og så skal jeg vente 10-15min med netkablet trukket ud, og så kan jeg derefter starte den op igen, jeg har ligeledes skiftet fra bios 1.80 til 2.30 hvilket heller ikk hjalp, deep fifo både enablet/disbabled og auto er også prøvet af..
Jeg har brugt den nyeste driver fra nvidia.com, har haft setuppet mildt oc'et til 2500mhz/1.45V osv, og møjet er monteret i et Antec P150 som har en medfølgende 430W psu fra samme mærke...
Systemet har kørt ganske glimrende før med et ati 9800pro, og jeg har lige prøvet kortet af i systemet, og gu fanden om lortet ikk startede op efter lukning..
Hvad hulen er der galt med det dualsata2 og Nvid kort, det er ved at være en generel fejl, men har ikk fundet nogen løsninger jeg kan bruge på sider som ocworkbench mfl...
Hvem kan hjælpe?