vista rc2 ?

Software d.  16. oktober. 2006, skrevet af madmike
Vist: 686 gange.

madmike
 
Superbruger
Tilføjet:
16-10-2006 10:25:48
Svar/Indlæg:
93/39
hvordan køre det nye vista kan det svare sig og skifte til det nu eller er det ikke stabilt nok endnu
jeg hade nogle problemer med det første hvor jeg ikke kunne spille bf2 osv.
kan det svare sig og bytte xp ud med den nye version ??

mvh mike

speed
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-10-2006 10:35:12
Svar/Indlæg:
786/83
Jeg nåede ikke at installere RC1, før RC2 kom. Jeg kan derfor ikke sammenligne de to versioner.

Jeg kører nu med RC2 og er meget overrasket over for stabilt og "færdig" systemet virker.

Jeg har ikke prøvet at spille på det endnu, men stort set alle de programmer, jeg har installeret virker uden problemer.

Jeg har installeret følgende:
Office 2003
PowerISO
WinRAR
dbPowerAmp
CA systems AntiVirus (RC2 er stadig kræse hvad angår anti virus programmer)
Smart Card Reader
Digital signatur
K-Lite Mega Codec Pack
Nero 6.6.x.x (kan ikke huske den helt præcise version)
Spybot S&D
Lavasoft Ad-Aware
ATI drivere til X800XT
Mine gamle drivere til SB Live 1024 Player (efter den selv kørte en repair af installationen virker kydkortet perfekt)
Marvel Lan virke uden at skulle installere driver
Jeg har ej heller installeret drivere til mit Intel chipsæt
Mit Billion modem, som jeg har hørt andre havde problemer med i RC1 virker uden problemer

Det er hvad jeg kan huske at have installeret.



red_martians
 
Moderator
Tilføjet:
16-10-2006 10:55:05
Svar/Indlæg:
7881/1165
RC2 og nvidia sux generelt... Microsofts "nvidia"-driver har store problemer, og nVidia's egen er KUN kompatibel med RC1. Jeg lider af en blue-screen jeg ikke kan komme af med, selvom jeg har afindstalleret RC1-driveren fra Vista-RC2.
Nvidia skulle dog komme med en ny driver i løbet af de næste 14dage.
Det er desuden begyndt at rygtes at der kommer en RC2+ da der stadig er en hel del fejl med RC2-udgaven :)
Nok mest for at få lavet nogle opdateringer til den endelige version lander på hylderne. :)



madmike
 
Superbruger
Tilføjet:
16-10-2006 11:53:09
Svar/Indlæg:
93/39
er der andre der har problemer med nvidia driverne på vista
så vi jeg da gerne vide det



beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-10-2006 15:28:48
Svar/Indlæg:
3943/44
#2 det indtryk jeg har fået andre steder er at Nvidia driveren der er i Vista er lavet er nvidia. Men sikkert mig der har misforstået noget.

En RC2+ ville ikke overraske mig, men den ville nok ikke være åben for masserne. Det hele tiden har været planen at den sidste RC ikke skulle ud til os almindelige brugere, vi skulle jo nødigt have en gratis version der er så god at vi bliver hængende. (okay den virker kun til d. 1/7-07 men alligevel)

Jeg har også haft lidt problemer med en manglende dx9 .dll i RC1 (er ikke lige nået til RC2 endnu, da jeg nok køber nyt bundkort og cpu i denne uge) selvom jeg kun har 512mb ram, så kører selve vista faktisk okay, selvom de da godt kan savnes når man gamer bf2142 demoen.
.dll'en skulle vist være med i RC2.