Nyt tastatur og musemåtte.

Diverse d.  17. oktober. 2006, skrevet af LlamaAgenten
Vist: 328 gange.

LlamaAgenten

Elitebruger
Tilføjet:
17-10-2006 00:06:36
Svar/Indlæg:
1129/113
Hej.

Jeg har, ved et uheld, smadret mit dejlige Logitech G15 tastatur, så skal have købt et nyt.

Er der nogen herinde, som kan anbefale en dejligt tastatur, som er behageligt, både til spil, og mange timers skrivning, såsom kodning, msn, osv. Det skal selvfølgelig være af god kvalitet, som kan holde til intensivt brug.

Max pris for tastaturet er vel 500 kr, men hvis det koster mindre er det jo bare dejligt.

Jeg har også brug for en ny musemåtte, da jeg nu har brugt min Steelpad 4S i 3-4 år, så den er ved at være godt slidt, på begge sider. (har bare vendt den om)

Mine krav til musemåtten er, at den skal være meget slidstærk, og ikke have en alt for høj kant. Den skal selvfølgelig også være meget præcis. Overfladen skal også helst være glat, da jeg har prøvet andre måtter, som var ubehagelige, eller snarere irriterende at bruge, pga. ru overflade.

På forhånd tak. :)

cornerrage

Elitebruger
Tilføjet:
17-10-2006 08:35:37
Svar/Indlæg:
3532/303
det sidste først :
Musemåtte, få fat i fatpad, qpad whatever i stof... Synes man får en langt bedre måtte og til langt bedre penge...
Jeg går selv og savler over et dinovo keyboard, men det er meget individuelt. Jeg kan råde dig til at holde dig til logitech, synes generelt deres mus/keys er geniale. Har stadig et logitech Itouch sæt derhjemme som virker fortryllende, aldrig haft noget bedre...
Rage

Jesper

Elitebruger
Tilføjet:
17-10-2006 11:02:52
Svar/Indlæg:
2072/117
Køb et G15 igen, en ICEmat og så en G5 hvis du ikke har sådan en :D

Det sæt jeg har og det styrer for groft!

LlamaAgenten

Elitebruger
Tilføjet:
17-10-2006 16:09:00
Svar/Indlæg:
1129/113
Synes bare DiNovo er ret dyrt. 700kr, og så får man en forbandet lav kvali mus med. :/ Men ellers ser det meget lækkert ud.

Jeg har skam også G5. Jeg kan bare ikke lide IceMat, alt for høj kant, og den bliver slidt for hurtigt. Har selv haft en, og det var overfladen som blev slidt for hurtigt. Derfor har jeg holdt mig til min 4S i så lang tid.

Men jeg vil helt klart ikke have G15 igen, da det er svært at skrive kode på. Der er nogle basale tegn, som tastaturet simpelthen mangler, hvis tastaturet er sat til dansk.