Hvis du ønsker en vild og stabil OC maskine, er Abit ikke længere det indlysende valg. Havde det været i de gode Socket478 og FC-PGA / Socket A dage, så ville de uden tvivl være blandt de bedste - men sådan er det ikke længere. Jeg har hørt meget blandede meninger om 965 og 975 bundkort, og det meste går på alt for blandede OC resultater.
Du kan skrige "dårlig kvalitet" med Gigabyte lige så længe du vil - men fakta er at de har fingeren på pulsen både indenfor kvalitet og gode ensartede OC resultater med deres DS3/4 og DQ6 - og de har i modsætning til Abit ikke været i betalingsstandsning i nyere tid. Alene det siger en del om deres konkurrenceevner... ;)
Asus ville i min verden være at satse på det sikre, men Gigabyte 965-DS4 som jeg selv har siddende i min anden maskine - det dur bare. Det har et bedre lydkort, Dual BIOS og et bedre layout med hensyn til strømstyring.
I sidste ende er det selvfølgelig dit valg, men hvis du kun vil lytte til de folk som er enige med dig, er jeg lidt uforstående overfor at du spørger os andre. ;)
Som du skriver i #6 og #11 - skal det så forståes som at du rent faktisk tager det for gode varer at en producent siger til dig at deres kort er verdens bedste?
Hvad ville du så gøre hvis allesammen skrev det?? :00