det helt forkert flash tool ,du bruger du afudos tool til flashe, bios med ,du finder den under asus sider, du gir bare commandoen afudos /i og biosnavn i dos så flasher den bios , du laver diskette med afudos samt bios så laver du startdiskette til dos altså 2 disketter
#7 - Altså hvis der er problemer med at flashe tilbage skal du måske bruge en ældre version af AFUDOS (har jeg set før ved andre asus-bundkort), men helt sikkert er, at hvis det bundkort du prøver at flashe er et ASUS A8N32 så er det AFUDOS du skal bruge og IKKE awdflash.
har kikket på a8n sli du downloader den bios, du skal bruge. omdøber den ,til A8N-SLI.ROM, ligge den på floppy, og får floppydrevet til at boote , så skulle den recovery sig selv husk at reset cmos, tag strømmen fra før du resetter cmos.
Det vil altså sige (hvis jeg har forstået #9, rigtigt) at du har et A8N og ikke et A8N32 ? for hvis det er sådan så er det rigtigt at du skal anvende AWDFLASH (sådan et bundkort har jeg også haft, deluxe version, dog)
Du skal sikkert finde en ældre version end awdflash109 for at få lov til at flashe til en ældre bios.