P5W DH problem :(

Overclocking d.  19. oktober. 2006, skrevet af Nosferatu
Vist: 422 gange.

Nosferatu
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2006 13:28:14
Svar/Indlæg:
2029/63
Hey allesammen, Længe siden.

Jeg har brug for lidt hjælp.

Jeg har nemlig fået nok af luft køling og besluttet mig for at remontere min LigthSpeed.

Problemet er at når jeg tænder PSUen ved at slå tænd knappen bag på psuen til, dvs tænd. Så starter pcen sku af sig selv.

Jeg har fjernet alle USB stik for at sikre mig det ikke er derfor.
Og har også prøvet at ændrte på den setting i bios der hedder RESTORE ON AC POWER LOSS til alle 3 indstillinger.

[Power Off][Power On][Last State]

Men hver gang jeg tænder psuen starter pcen af sig selv :/

MEGA PIV.

DaBooM
 
Superbruger
Tilføjet:
19-10-2006 14:05:04
Svar/Indlæg:
65/3
når jeg sætter strøm til min, starter blæsere og andet godt også op, et kort stykke tid, for så selv at stoppe igen, men det er kun hvis strømmen har været taget helt fra den.

Tør ikke sige hvordan mine instillinger er i bios, da jeg ikke er hjemme lige nu, men skal nok chekke når jeg kommer hjem.




Nosferatu
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2006 14:07:35
Svar/Indlæg:
2029/63
Thx dude.

For jeg går NOK AMOK over det shite :(
har sendt PM til Ivan da jeg ikke har hans Telefon nr mere :(

Måske jeg skal flashe til Bios 1407 for at se om der er nogle ændringer, Gør jeg når jeg kommer hjem :)

Rappotere tilbage.



Duckmann
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2006 14:11:28
Svar/Indlæg:
188/2
Tjekker da også lige mine settings når jeg kommer hjem.. Min booter af sig selv hvis jeg piller en af mine 2 USB disk fra. :(..

Men det kunne sagtens være din BIOS version :(



DaBooM
 
Superbruger
Tilføjet:
19-10-2006 14:20:38
Svar/Indlæg:
65/3
jeg køre med ver 1407



Jam
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2006 17:43:30
Svar/Indlæg:
976/138
Havde samme problem med en AMD maskine for ikke så længe siden. Vi prøvede simepelt hen alt, men stort set lige meget hvad vi gjorde så blev den ved med at tænde så snart der kom strøm på (selvom det er en god undskyldning for at have den tændt hele tiden irriterer det jo stadig man ikke ved hvorfor)

Vi endte vidst med at konkludere at det var rammene der var skyld i det hvis de sad i nogle bestemte slots. Så prøv evt at pille ALT fra, undtagens cpu, gfx og 1 ram klods, og så "opgrader" af flere gange for at se hvad det er der laver fejlen...