HeY.. Efter jeg første gang herinde vidste mit nye kommende system sagde folk at jeg skulle vælge Core2 duo istedet.. Nu har jeg så valgt et nyt system. Som går således: - Bundkort - P5B/DLX/WIFI-AP, Intel P965 - Cpu - Exxxx ? - Gfx - EN7900GS/TOP/2DHT/256MB asus - Hdd - en sata2 maxtor 250 gb 7200/16 - Psu - be quiet! StraightPower, 450 Watt (er 450 nok ?) - Ram xxx? hvis jeg skal clocke, hvilke skal jeg så ha ? (gerne omkring 1200 kr for 2x 512 mb stænger) køber den sidste 1 gb senere.
Er ikke stadig den helt store OC mester når det gælder Cpuén så er i tvivl om jeg skal vælge en 1kg dyrere e6600 eller bare en e63/e4400 og bare clocke?
hvad skal du give for det her og hvornår vil du lave den, For ellers vil jeg sige Vent
Sluserne åbnes jo for quad-cores fra december og så kommer Amd hen mod sommer. og jeg skal ikke være sen til at indrømme. Jeg sparer Op lige For øjeblikket
skal primært bruges til gaming. og ville hellere sparer 1000 kr på at clocke en E3/E4400 til en E6600's hastighed hvis det kan gøres. Man kan jo vente hele tiden hvis man vil have det nye, den pc jeg sidder på nu er jo fra tidlig morgen år 2000. trænger til noget nyt :p
E6300 ville jeg tage. Køber du PC6400 ram, er der med garanti 400FSB hjemme, som er 2,8GHz. Det ville være mærkeligt hvis ikke du kunne få omkring 450FSB ud af den, som så er en smule mere. :D
ok.. så vælger jeg en E6300 istedet og den Seagate disk der :e Vil helst bestille det et sted fra (dette tilfælge shg.dk) Som Ram fandt jeg dem her http://www.shg.dk/link.asp?got... Kan de clocke ? og kan de også stadig clocke når jeg køber et sæt mere ? altså køber først 2x512 og så 2x512 næste månede (samme type ram self)