Du skal bare sørge for at der er et luftflow i kabinettet så du får den varme luft væk. Du behøver ikke gå amok i blæsere, men en enkelt eller to vifter ( 1x120mm el. 2x80mm ) bag i kabinettet vil have den ønskede effekt.
Det er ret bøvlet at gøre, når det hele er integreret. Men du kan give det noget Arctic Silver eller lign., efter du har sørget for, at der er rigelig luft-udskiftning omkring chipsættet.
Problemet Andy er at på dette bundkort og andre nye af samme type er køling på mosfeet, nord og sydbro sat sammen med heatpipsystem. Så du kan ikke bare vandkøle nordbroen uden at skulle lave noget køling til alt det andet også
der har jeg selv måtte installere en extra 120 mm til at blæse luft ind i mit kabinet for at sænke varmen som blev udviklet ved de høje fsb hastigheder jeg er nået op på.
#7 Jeg havde regnet med en 120mm blæser i fronten til at trække luft ind og så en tribleradiator i toppen. Jeg har ikke helt bestemt mig endnu men jeg regner med det bliver det her kabinet: http://www.caseking.de/shop/ca... Er en blæser nok?