Prøv at tjekke det her... ved ikke hvad jeg

Hyggehjørnet d.  24. oktober. 2006, skrevet af Jesper bb
Vist: 1842 gange.

Jesper

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2006 01:09:01
Svar/Indlæg:
2072/117
Fik en mail af en bekendt om den her gode side hvor man får en mail som lyder sådan her:
Hej!

Jeg er lige blevet medlem af en klub på Internettet, hvor man ganske gratis kan downloade masser af tips og ideer til at spare penge i hverdagen. Der er også nogle gratis kurser, der fortæller, hvordan man tjener penge på Internettet, og sidst men ikke mindst har de et revolutionerende nyt system hvor man kan tjene rigtig mange penge hver eneste måned, blot ved at være gratis medlem!

Jeg kan som medlem invitere mine venner, så de kan få de samme gratis goder og indtægter som mig, og derfor sender jeg nu denne invitation til dig.

Hvis du har lyst, kan du se det hele her, det koster ikke en eneste krone, og du kan selvfølgelig melde dig ud igen når som helst, du ønsker det.

Her er et link til siden:

http://www.skjulte-skatte.dk/2...

Gider i tjekke den og se hvad i synes... Ved sku ikke helt hvad jeg skal sige :S Lyder for godt til at være sandt...

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
24-10-2006 01:41:51
Svar/Indlæg:
15982/637
Har selv fået samme mail, ikke noget jeg tror på så den blev bare slettet.

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2006 02:23:37
Svar/Indlæg:
10398/435
jeg gætter på man bliver spammet hvis man skriver sin mail der.. om man får penge for det skal jeg ikke gøre mig klog på.

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2006 02:33:24
Svar/Indlæg:
10398/435
Den omstridte danske stand up-komiker Henrik Bruhn Kristensen har lanceret endnu et firma, som han kalder Internettets Skjulte Skatte og lover store indtægter uden at arbejde:

Hvad lover Internettets Skjulte Skatte?
"Aldrig før har du kunnet tjene så mange penge ved så lidt arbejde (faktisk intet) på så kort tid - og så er det endda fuldstændig gratis!
Ja du læste rigtigt, du er for en gangs skyld havnet på en side, hvor du ikke skal betale noget som helst for at få del i alle goderne.
Blot ved at indtaste dit fornavn og din e-mailadresse i boksen herunder, så har du adgang til masser af daglige automatiske indtægter... Ganske gratis. Ydermere har vi masser af tips, tricks og idéer til at spare penge i hverdagen.
Du har med garanti ALDRIG set en så revolutionerende indtægtsmulighed før...."

Hvad er Internettets Skjulte Skatte?
Du kan nok møde en del, som anbefaler dig at tilmelde dig siden/projektet/systemet, og det er helt forståeligt. For Internettets Skjulte Skatte (som Henrik Bruhn gør opmærksom på ikke er et pyramidespil) virker på den måde, at medlemmerne bliver lovet at tjene penge ved at skaffe nye medlemmer - som skal skaffe nye medlemmer, som skal skaffe nye medlemmer.... Hvis man skaffer nye medlemmer, og disse nye medlemmer køber noget på de reklameemails, som bliver sendt ud, så modtager den som har anbefalet medlemmet en provision... fem led ud (ganske som pyramidespil). Hvis der ikke er nogle, som betaler (køber noget) så tjener ingen i Internettets Skjulte Skatte penge (ganske som pyramidespil)

Internettets Skjulte Skatte er kampagner for en masse produkter som ønskes solgt. Ofte sætter en webmaster et banner på sit site og får en provision for salg. Internettets Skjulte Skatte sender reklamen istedet reklamen som email, og deler den profit til Henrik Bruhn og op til fem medlemmer. Fordelingsforholdet fortælles der ikke noget om, men hvis Henrik Bruhn fx får 60 kr. for et salg og giver lige meget til hver medlem får de altså 10 kr.

Her er det sjove. Henrik Bruhn sætter fortæller i historien for Internettets Skjulte Skatte at han i tidens løb har fået mange henvendelser fra folk, som ikke har penge til hans tidligere projekter (se længere nede). Derfor har Henrik Bruhn lavet Internettets Skjulte Skatte hvor man kan være med gratis; men hvis det er dem som ikke har pengene til at være med i de andre projekter som nu tilmelder sig, hvem skal så købe de varer som skal give indtjening til medlemmerne?

Henrik Bruhns tidligere Internetprojekter om at tjene penge
Henrik Bruhn har tidligere (oktober 2004) solgt Adwords 101 som han blev hevet i Kontant på DR og blev grillet over fordi adskillige medlemmer kom til at tabe flere tusinde kroner på Adwords 101. Dengang ville han have 995 kr for at sælge en vejledning i at skrive reklamertekster på Google Adwords.

I marts 2005 var han igang med Platin Club Online et kursus pakke kostede 2500 kr. som lovede man kunne tjene mange lette penge via Google måned efter måned.

29. august 2006 bestilte Henrik Bruhn domænerne og 24. oktober 2006 starter/startede han så hans Skjulte Skatte-program
http://1000kr.dk/</B>

MazdaMadsen

Moderator
Tilføjet:
24-10-2006 07:21:27
Svar/Indlæg:
5039/109
Jeg fik den også, den kommer direkte i spam.

Velsrojs

Superbruger
Tilføjet:
24-10-2006 09:37:50
Svar/Indlæg:
79/8
Hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det det også. Simple as that.
Følg denne "regel" og undgå at blive snydt for let :

The

Overclocker
Tilføjet:
24-10-2006 09:54:14
Svar/Indlæg:
34/3
Hey

Jeg har også modtaget den, og har meldt mig til...

Det en ny måde at reklamere på der bliver brugt her. Man modtager en mail med tilbud om et eller andet en gang om dagen og hvis man så benytter sig af det modtager man en del af den provision som firmaet får, også ned igennem dem man har sendt til der så melder sig til.

Det fungerer ligesom det kendte multi level marketing, bortset fra man ikke skal skyde penge i det.

Jeg syntes da det er genialt, og ville ønske jeg personligt havde fundet på den ide først! :e

Eskimow

Overclocker
Tilføjet:
24-10-2006 14:34:16
Svar/Indlæg:
431/38
6#
og det vil sige at du rentfaktisk har meldt dig til og at du i skrivende stund, helt inaktivt tjener penge?? Eller hva ?:(

Jesper

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2006 18:48:49
Svar/Indlæg:
2072/117
Ifølge hjemmesiden startede det igår.. så vi får se...

Har også lavet en profil men ikke med den email jeg bruger til hverdag.. Spam email :D

Cyber-Frog

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2006 21:02:54
Svar/Indlæg:
830/15
Total pyramide opbygning.

Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2006 15:18:39
Svar/Indlæg:
3410/199
Jeg har fået den fra flere. Faktisk påstår min ene ven, som har sendt den, hårdnakket, at en af hans venner skulle have tjent 7000kr på en måned gennem den side.

Det lyder nu næsten for godt til at være sandt.

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2006 15:28:29
Svar/Indlæg:
6624/113
Nej det er ikke pyramidespil - det er "Multi Level Marketing" - som i bund og grund er det samme.

Køber ingen de overprissatte varer som der bliver "tilbudt" i mails, så er der ingen som tjener penge.

SURPRISE SURPRISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111one...

Og ordet "gratis" og ordene "tilmelde sin mail adresse", samt den snak om at både firmaer og personregistrene sælger aktive mail adresser til reklamebureauer, burde fanme få folk til at holde sig væk fra den slags. Der må simpelthen være grænser for hvor naiv man kan tillade sig at være...

Jesper

Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2006 23:48:41
Svar/Indlæg:
2072/117
#10 ifølge hjemmesiden kan det jo ikke passe siden den skulle starte samme tidspunkt som denne post er skrevet

mp_3

Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2006 15:07:06
Svar/Indlæg:
3588/418
PAS NU PÅ!

Hvis i ikke ved hvad det er, så lad være med at gøre det! Det er en god huskeregel.

Sønne

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2006 01:01:45
Svar/Indlæg:
2263/135
Jeg har også tilmeldt mig for et par dage siden.. og jeg har allerede 7 i mit kartotek. Men tjener ingen penge når ingen a de 7 ik bestiller eller køber noget. Man kan så håbe på at alle dem som jeg har mailet til mailer videre til alle dem som de har mail til.. o.s.v...

palle

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2006 10:45:03
Svar/Indlæg:
2307/37
Alle dem der har tilmeldt sig, skulle fa'me over knæet og spankes med en våd søndagsjyllandsposten. Enten er I dumme som vådt bølgepap, eller også er I lige så moralsk anløbne som Henrik Bruhn. I tjener først penge den dag, I reelt snyder nogle af jeres venner. :00

Føj for satan siger jeg bare.

Hvis en af mine venner igen og igen prøvet at overbevise mig om glæderne ved sådan et koncept, så er han sgu' ikke at tælle blandt mine venner mere... ;)

Sønne

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2006 12:11:35
Svar/Indlæg:
2263/135
#19 Hold da op det var store ord... Folk bestemmer da selv om de vil købe noget eller ej.. På hvilken måde snyder man nogen??

palle

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2006 13:20:05
Svar/Indlæg:
2307/37
#20, man snyder dem ved at hoppe med på vognen med bedragerisk retorik, hvor de loves "gratis" penge - penge der vel at mærke ikke kommer af sig selv. Det eneste, folk får ud af det, er at have udleveret deres mail-adresse til spam. Og hvis de skal have en bare teoretisk chance for at få andet end spam ud af det, så skal de selv ud og kapre kunder ved at manipulere dem, som de selv er blevet manipuleret. Alt i mens sidder Henrik Bruhn og griner, mens andre gør arbejdet for ham.

sesam

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2006 14:08:24
Svar/Indlæg:
2516/381
Fik også mailen... på min rigtige mail, af en jeg ikke kneder

Tilmeldt mig, med min spam mail,,,, Kunne ikke se video'en man skal se,, for norton sagde der var virus eller orm, på siden og spærrede den.. Skete i det sekund jeg klikkede på video'en..

Har andre oplevet det samme?? :l

Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2006 18:51:11
Svar/Indlæg:
3410/199
TIllæg til #10 -->

Da jeg spurgte mere indgående til det med min vens ven, som skulle have tjent 7000 danske kroner, kom sandheden frem: Han har tjent pengene, ikke på denne side, men en lignende en. :00

The

Overclocker
Tilføjet:
02-11-2006 08:32:35
Svar/Indlæg:
34/3

Jeps jeg er medlem.

Til jer der IKKE kan se fidusen, er det da lidt synd. kan godt være ham Henrik har sat gang i nogle dårlige ting tidligere, men som sagt tidligere ville jeg da personligt ønske jeg selv havde fundet på ideen først.

Lad være at benytte tilbudene hvis det ikke er et tilbud det da klart. Men jeg føler da ikke jeg snyder nogen ved det her, for selvom det han sendte ud som det første var hans eget, er der da kommet et tilbud fra Penge og privat økonomi... for hver person der havde benyttet sig af tilbudet havde der været 8 kroner at hente... det ikke meget, men det kunne det jo blive til.

Og til jer der tor det er pyramide spil og spam, så undersøg det da noget nærmere!!!

Der er IKKE nogen der skal have en krone op af lommen for at være med her!!!
Og var det spam ville man jo blokke for mailen og dette vil ødelægge forretningsmetoden for siden. og hvor smart ville det lige være.

Men hva, det nok bare min personlige mening - blandet med lidt sund fornuft. ;)

Og til jer der vil prøve så kan i se det her www.direktelink.dk/13557/

The

Overclocker
Tilføjet:
02-11-2006 08:47:01
Svar/Indlæg:
34/3
hehe kunne ikke lade være ;)

men det jo også smart for de firmaer der benytter sig af det... de skal KUN betale for dem der melder sig til gennem SS, og for hvert abonnement f.eks penge og privat økonomi sælger koster det dem kun 40 kroner fordelt ud til 5 personer.

Det er til de 4 der er over dig, og 1 til den der ejer SS

sko

Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2006 08:55:21
Svar/Indlæg:
1954/464
hmm...

som sagt er pyramidespil ulovlige..og med god grund.

mange bruger så dette MLM istedet.

Jeg har tilmeldt, mest for sjovt. Jeg sletter som regel de mail der kommer nu.

Jeg så introduktionen, og hvis man virkelig tjener så mange penge, hvorfor får han så ikke lavet en ordentlig hjemmeside, og en ordentlig introduktionsvideo.

Og med de regnestykker han sætter op, så bliver det jo mange penge.

Hvis han som lovet kan give mig 50.000 om måneden...og hvis skjulte skatte har 1.000 medlemmer.

Så skal der udbetales for 50.000.000 kr.

Hvor mange virksomheder har lige råd til at betale så mange penge?

Jeg ved godt, at de 50.000 ikke kommer fra en virksomhed, men det bliver alligevel til meget.

Lad os sige, at Penge og privatøkomi giver 8 kr pr ny abonnement.

Lad os så prøve følgende regnestykke:

1.000 medlemmer hverver 5 hver - Det gøres i hver led

1.000
5.000
25.000
125.000

Så skal Penge og privatøkonomi af med 1.000.000 kr.

Det tror jeg nok ikke lige de bruger på sådan noget her.

Samtidig skal de sikkert også give noget for de mails der bliver solgt til de diverse spam firmaer.

Og det er utroligt så mange mails jeg har fået....af folk jeg næsten ikke engang kender...

:00 :00

Lenze

Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2006 08:59:04
Svar/Indlæg:
1003/92
sikke en gang mundlort !!!!!!!! x(

The

Overclocker
Tilføjet:
02-11-2006 09:42:59
Svar/Indlæg:
34/3
jeg sletter nu også de mails der kommer når jeg lige har skimtet dem hurtigt, men det gør jeg jo med mange mails.

Det er jo så også lige startet op... og intet firma kan idag starte op og så omsætte for millioner af kroner på bare et par uger...

Og de beløb der nævnes er jo bare hvor stort det f.eks. kunne blive hvis der virkelig kom gang i det...

Og dit regnestykke holder jo ikke helt, for hvis vi holder fast i penge og privat økonomi (PP) så skal pp jo kun af med penge når der er nogen der melder sig ind.

Men lad os regne på det...

Hvis PP får 125000 nye medlemmer (sker ikke bare sådan) der alle betaler for det første år 499 +- (uden ekspeditionsgebyr mm)

Så får PP 62375000 kr ind og skal betale 1 mio.. det da en fin forretning syntes jeg. og det så for det første år man er medlem, det samme gælder for næste år, bare uden de skal betale noget

Og sælger SS mail adresserne til spam, lukker eller blokker man jo bare for dem... derefter sletter man sig fra SS og når alle har gjort det, så må SS lukke - det får SS jo intet ud af.

At folk sender til nær og fjern til dem de kender og ikke kender, står jo for deres regning... ;)

sko

Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2006 09:47:39
Svar/Indlæg:
1954/464
# 31...kan godt forstå dit regnestykke...og det vidste jeg også da jeg skrev mit indlæg..

bare for at illustrere ....

men hvis man ræsonnerer lidt over det...

så hvis det er så godt et koncept, hvorfor annoncerer han ikke i dagblade, eller laver en ordentlig hjemmeside og noget ordentlig præsentationsmateriale?

Han må jo også selv tjene lidt... :00

The

Overclocker
Tilføjet:
02-11-2006 09:56:08
Svar/Indlæg:
34/3
klart nok at han tjener penge også, det ville jo være dumt andet...

men pointen med MLM systemet forsvinder jo hvis man skal til at bruge penge på at reklamere...

Radiospots koster f.eks snilt 20-40000 på en lokal station hvis man vil have det gjort ordentligt... dagblade tager snilt 1/10 del for en kvart sides annonce... og så der ikke mange penge til overs

når det så er kommet ordentligt igang så kunne man jo overveje det, det jo fint nok.. men der bliver jo allerede snakket så meget om det rundt omkring, og det jo reklame i sig selv.

Og hvem ville poste f.eks en kvart mil i annonce for stadig at få den slags respons som alle kritikere har... det kunne jo ende med at være penge ud af vinduet.

Calimero

Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2006 10:13:39
Svar/Indlæg:
625/31
Mon man ikke på en eller anden måde kan melde ham for spam, selvom han ikke selv direkte sender reklamerne. Der er jo indirekte sendt af ham?

Kan ikke helt forstå at man ikke kan udstå spam, men så snart der måske er lidt penge i det, så gør det ikke så meget... Lidt dobbelt moralsk...

Man kunne vel melde afsenderne af mailen for spam?

The

Overclocker
Tilføjet:
02-11-2006 10:34:49
Svar/Indlæg:
34/3
Det holder nok ikke helt...

Dem der modtager de tilbudsmails er jo folk der har meldt sig til på siden

andre der sender sådan en mail der videre, dine venner f.eks kan du jo så melde for spam hvis det er... eller måske bare sige det til dem... de har jo sendt det til dig fra deres egen mail.

så det bliver nok lidt svært.

Du kan jo ellers blokke de mails der har noget med det at gøre...

mp_3

Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2006 10:49:11
Svar/Indlæg:
3588/418
INTERNETTETS SKJULTE SKATTE ER ET PYRAMIDESPIL OG ER ULOVLIGT!

Jeg har selv fået sådan en mail af en af mine venner, og ved i bruger det link som der bliver sendt til jer, får jeres ven penge. Det er nemlig et unikt link, som kun din ven har!

I kan læse her, at pyramidespil er ulovlige:
http://www.forbrug.dk/oss/1001...

LAD VÆRE MED AT TILMELDE JER! Det er mit råd.

Der er nogle introduktionsvideoer når man tilmelder sig, hvor manden bag siger, at det er lovligt, men det er det ikke. Han siger også, at hvis politiet kommer og siger at det er ulovligt, så tager han hele skylden, MEN DET KAN HAN IKKE. Alle som er tilmeldt dette pyramidespil vil blive straffet. SÅ LAD VÆRE!!!!

The

Overclocker
Tilføjet:
02-11-2006 11:06:03
Svar/Indlæg:
34/3
Uvidenhed...

mp_3... ved du hvordan pyramidespil virker??? man skal BETALE for at komme med, så dem der har vist det til dig og bagmændene kan FÅ penge. Har du overhovedet læst det du henviser til???

Dette er på provision, til dem der har henvist dig når folk køber noget.

HVOR MEGET HAR DU BETALT FOR AT MELDE DIG IND OG SE VIDEOERNE???

hehe... hvor er det bare sjovt det her

:e :e :e

The

Overclocker
Tilføjet:
02-11-2006 11:11:51
Svar/Indlæg:
34/3
http://www.forbrug.dk/oss/1009...

Det eneste jeg kan se er at der måske brugt et højt tal til illustration af intjeningsmulighed

DTU_XaVier

Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2006 14:25:22
Svar/Indlæg:
2786/120
Den er røget i skraldespanden de 3 gange den er dukket op :00... Jeg er med i et network-marketings projekt, der udgår fra Amway, hvor man går ud og giver folk mulighed for at spare penge på dagligvarer, hvor jeg så får procenter alt efter hvor meget folk køber for.. Konceptet er det samme, men det kræver en indsats fra min side, og det er mere nyttigt for dem jeg "kaprer", da de varer vi giver dem mulighed for at købe, er nogen alle bruger i hverdagen, ikke noget man som sådan reklamerer for... Det kræver bare at de køber et bestemt mærke/mærker (Amway og deres partnere)... Jeg ved godt det lyder meget som det samme, men forskellen er, at vi her giver folk et kundenr., hvor de så selv kan gå ind og købe hvad de skal bruge på nettet, hvor det så bliver sendt til deres dør... Ingen reklame-mails fra tilfældige sider :)

MVH.
Toke :)

8L

Overclocker
Tilføjet:
02-11-2006 15:01:28
Svar/Indlæg:
208/47
#5 Det passer faktisk ikke ;)

Langt de fleste der melder sig til dette program vil få absolut INTET ud af det.
Og dem der kan overtale/snyde sine venner kan måske tjene lidt, og så få dårlig samvittighed bagefter.

Nimkim.dk/forum
dpmmg.dk
Alloni.dk/forum
og selvfølgelig Moneymakergroup.com

Det er her i skal gå ind, hvis i er interesserede i at tjene nemme penge på nettet.
Der er ingen på disse sites der vil prøve at snyde jer - og hvis nogen forsøger, vil de hurtigt blive busted af andre medlemmer. :)