Arctic-Cooling RMA?

Diverse d.  24. oktober. 2006, skrevet af Basco
Vist: 206 gange.

Basco

Overclocker
Tilføjet:
24-10-2006 09:47:33
Svar/Indlæg:
55/6
Hejsa. Har et stort problem mht. mit Slientium2 kabinet fra Arctic-Cooling. Begge blæsere i strømforsyningen er gået og min maskine var i aftes ved at smelte fuldstændig sammen :(
Der skulle være 5 års garanti på de her produkter, men stedet, hvor jeg købte det, er gået nedenom og hjem :x

Nogen der kan give mig et tip til et sted, hvor jeg kan henvende mig?

Ghe2

Superbruger
Tilføjet:
24-10-2006 10:25:49
Svar/Indlæg:
732/39
Prøv der hvor du køber hardware nu....self. kun hvis de sælger Artic...men forklar dem situationen og hør om de kan hjælpe dig.....de vil tit gerne hjælpe en kunde, for så ligger man jo sine penge der næste gang man køber hardware.....

Basco

Overclocker
Tilføjet:
24-10-2006 10:40:27
Svar/Indlæg:
55/6
yes det er en god ide, men jeg køber normalt hos midt-data men de har ikke dette mærke... Det er super irreterende for AC har iflg. deres site en rigtig cool rma politik. Er der en anmelder af AC, som har et bud på en distributør som vil hjælpe?

red_martians

Moderator
Tilføjet:
24-10-2006 11:07:20
Svar/Indlæg:
7881/1165
skriv direkte til AC og hør ad... De har helt sikkert en afdeling et sted i EU, som du kan sende dyret direkte til :)
Mange webbutikker anbefaler faktisk man går uden om dem, og går direkte til producenten for at undgå ventetid og for mange porto-gebyrer :)

Basco

Overclocker
Tilføjet:
24-10-2006 11:36:59
Svar/Indlæg:
55/6
#3 ja det har jeg prøvet 2 gange, men har aldrig fået svar. Synes simpelthen det er for langt ude... Jeg ville hellere end gerne holde det imellem mig og producenten. Det ville da være konge, men det er jo ikke nemt, når de end ikke gider svare mig.