Problemet er, at jeg for 14 dage siden købte og betalte for et bundkort, men har siden hen ikke kunne få fat på ham. Han lovede at sende det dagen efter.
Jeg har tidligere handlet med manden og det forløb super fint, så jeg vælger at tro, at der er en logisk forklaring på hvorfor jeg ikke har modtaget bundkortet med posten endnu. Jeg har en mail med billede af hans pas og sygesikringskort, så må gå ud fra at han er en reel person.
Har forsøgt at mail og ringe til ham, men der bliver ikke svaret.
Nu har der jo så været efterårsferie, så måske har han været på ferie med familien, men kan stadigvæk ikke komme i kontakt med ham.
Så nu spørger jeg jer om følgende: Kender du manden personligt? Hvis ja, er der sket ham noget, så han hverken kan skrive eller ringe tilbage?
Slap af, der kan jo være sket noget.. Personligt gider jeg ikke benytte efterkrav, men hvis man vil undgå at blive snydt, bør man have fastnet telefon nummer og adresse på sælger.
Efterkrav er da ganske god garanti, åben pakken inden du betaler for at tjekke efter skader under transporten - så kan du samtidig se om indholdet er korrekt :)
#12 > Det kan de sagtens nægte dig på posthuset, så det er ingen garanti. Med det samme at posten lader dig åbne pakken, uden at modtage den, står de jo pludselig inde for at du ikke nuppede et eller andet fra den, og bare sender den retur...