Jeg tror, at de indtil nu nævnte grunde kun er med til at gøre det lidt værre, men at den største grund skal findes et andet sted...
Sad og sammenlignede sidste års tilmeldte med dette års:
Først gengangerne (dem behøves jeg vist ikke sige mere om :)):
[G.N.U.] Fragman, Aphix, B@NG, Big_BEN, BlAzKoWiCz, Bonghjerne, Cyber-Frog, Fjolle, Frede24, Ham_Selv^, heinrich, Huddy, Jaller, Kramler, Lars_hjort, M.Thomsen, mazlink, Overbuary, Sajmon, Salkcin, Silent Sniper, Stamps, Stroyern, Tonnilerche, Woodgnome og ZLoG.
I alt: 26.
Og så de aktive folk, som jeg ved er forhindret af den ene eller anden grund:
1_2_know (gæt engang :e), Black Angel 2 (nedgraderet til ikke logget ind), bluedemon, Elminster (noget med transport vist nok), epi^zepto, Lars (han var da egentlig heller ikke med sidst?), MO, nAlen og Polarfar.
I alt: 9.
Og så de folk, som er forsvundet fra sidste års tilmelding:
Anti-Pjerrot, bellows, BOOOMER, Bullet, ChrisB, dkn, don mygger, Dunk, Easy_Meat, EpoX^, Find.HTX, Freaky.dk, Geniet, Gobo, Hazek, HyperState, isbjerg, Jacob Hansen, Jamesq2, jmose, jsgdk, k-roy, Kio_Liex, korte, M@D-M@X, mindtrip, MINI-ME-127, NoNig, Psilocybin, psykes, perry_78, Overwrite, Rogler, Samurai, Seballe, Selas, Sneglehunden, T-max, Thamier, Thorgim, TofT, TontonE, trouble!, vanovich, w3ber, W.e.S.t, X-Man og ZykoPeTTer.
I alt: 47.
Og til sidst the newcomers:
-=egghead=-, Aldk, BeyondAct, big G, Browster, Demon, don mygger, Ex-con, FnaX, jakobj66, Jamesq2, LeeLoo, Loop99, MarcoPolo, Mortimer, OEA, Okula, sesam, Sgt William, Stensgaard, The Heatkiller og XtremeGaming.dk.
I alt: 21.
Vi snakker altså 47 folk, som har valgt OC LAN fra - det er mere end 50 % af sidste års fremmødte!! x(. Det er en tankevækkende stor del, taget i betragtning af, hvor stor en succes sidste OC LAN var. Mit gæt er, at der er en tæt sammenhæng mellem de 47 nicks, som har valgt OC LAN fra og de nicks, som har haft en dalende aktivitet siden sammenlægningen af HT og OC tilbage i marts - jeg har i hvert fald set meget lidt til de nævnte folk i forum.
Dertil er der kun kommet små 21 ind af de nye brugere siden sammenlægningen. Dette sikkert fordi HWT har skiftet fokus og OC'erne (hvor langt størstedelen af OC LAN deltagerne er at finde) er faldet lidt i baggrunden.
Synes også man kan se det på andre ting i forum, f.eks. er vores Folding community og Dolphin Project gået stille i døden...
Kan selvfølgelig være jeg er ude på et vildspor, but you tell me; har jeg fat i noget?