Kommenter venligst...

Diverse d.  25. oktober. 2006, skrevet af djk
Vist: 316 gange.

djk

Superbruger
Tilføjet:
25-10-2006 19:35:07
Svar/Indlæg:
586/212
Jeg får stress når en computer
hakker, fryser eller tænker i længere tid,

så når man ikke en gang kan markere i højrekliks menu'en på skrive bordet uden at skulle vente på at markeringen flytter sig fra toppen og ned til Ny, Så er der seriøst noget galt.

så jeg åbnede 3 programmer som normalt bare kører i tray, og tog et billede. og det ser sådan her ud...

http://peecee.dk/?id=8892

læg mærke til at jeg udfører:
torrent download i opera...
er på nettet...
ser film...
på msn...
har avg anti virus og spyware åbent
(scanner ikke eller henter opdateringer)

Har en Opteron 170, i kan se clock på billedet....

Comment Please...

Martin.v.R

Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2006 19:47:17
Svar/Indlæg:
8555/439
hmm jeg har 2 ider
1 overclocket dit GFX
2 driver til mus,fjen den

Polarfar

Senior Skribent
Tilføjet:
25-10-2006 19:51:35
Svar/Indlæg:
2309/846
så vidt jeg kan se har du en mappe med film liggende på skrivebordet - det er ikke just befordrende for et system. Flyt mappen ned på et drev og nøjes med at have genveje på skrivebordet.

Jeg har tit været ude for at XP hoster og hakker hvis man gennem længere tid har stor belastning på netværket. Prøv evt. at bruge uTorrent til dine torrents, og så lad den køre på den ene cpu kerne.

crtl+alt+del -> Processer -> højreklik uTorrent.exe -> indstil forbindelse -> fjern et af fluebenene.

Polarfar

djk

Superbruger
Tilføjet:
25-10-2006 21:52:37
Svar/Indlæg:
586/212
ok forslag, men det er jo ikke noget jeg har set før, har aldrig set noget lignende. tror ikke dine løsninger er svaret.

Korrekt!, jeg havde en masse film og programmer liggende på skrivebordet, men et plus tror jeg er at jeg netop også lige havde flyttet det hele over i dokumenter. på nær hell boy.
kender godt til det med tildeling af cpu, bruger det bare aldrig.

jmose

Moderator
Tilføjet:
25-10-2006 22:42:56
Svar/Indlæg:
3863/538
Hvor stor er din swap-fil?
Hvor mange processer kører i din jobliste?

allan_84

Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2006 12:27:34
Svar/Indlæg:
765/82
hmm, prøv rens computer med CCleaner og en gang spybot.. kør så en komplet disk defrakmentering og genstart der efter... hvis ikke du har dual core optimiser fra amd, så hent den og indstaller den. genstart.. nyeste grafik driver. opdater alle dine driver, hvis det er længer siden du har gjort det sidst. kør så en ccleaner igen.. genstart, så tror jeg den er i orden,, efter det kan du hvis den stadig ikke vil som du vil prøve at kigge i joblisten, hvormange ting har du kørende?? 28 eller 48??? her kan du rytte op med ccleaner og spybot! hvis der for mange..