#3 Præcis og pt ville jeg heller ikke kunne se det mht til køling det skal en god gang vand / eller noget kompressor til eks 2 x 1950 og så en cpu og hvis man vil have CF (hvis det bliver en mulighed) ja så skal man da starte med at købe det og ikke "opgradere" senere hen med en "Fusion" (kerne) da det nok bliver "dyrt" og spild af penge hvis man har en CPU på eks 2.2 ghz og integreret gfx og ville have et til med samme cpu hastighed, , jeg tror personligt også det er til bærbare osv til at starte med hvis det overhoveder bliver til noget , og ja det bliver måske Northbridgen de vil prøve at implenmentere
Og ja kravet om at kunne skifte HW , det<B>SKAL</B> man kunne ;).
Men bliver spændene at se om det bliver til noget, men jeg vil nok stadig være til en "alm" CPU hvor en CPU er en CPU og så kan man selv opgradere med fysik kort gfx osv.
Og hvad med OC ? , ville det gå ud over muligheden for OC , ja det er vel et godt spørgsmål , ihverfald med køling , og det skal forstås at , på en "alm" cpu idag kan man jo godt OC rimeligt på stock køler / luft , men det kan være at fusion kernen er så "presset" mht til varme osv at den ikke kan OC så højt på stock køler og luft.
EDIT /