getmore.dk er de nogle banditter eller gode n

Bundkort / CPU d.  26. oktober. 2006, skrevet af athlon2400+
Vist: 420 gange.

athlon2400+

Overclocker
Tilføjet:
26-10-2006 15:00:33
Svar/Indlæg:
102/75
hej allesammen bestilte den 23. en harddisk fra www.getmore.dk , der stod den var på lager og i den tro bestilte jeg harddisken 30 min senere kommer der en mail. Din varer er ikke på lager kommer først på lager den 26, hvilket pissede mig af og ville afbestille harddisken, skrev en mail intet svar! så tænkte jeg, at jeg nok måtte ringe. Ringede dem op mindst 15 gange på de 2 numre der stod på deres fakture, lod den enda ringe i 5-6 min nogle af gangende intet svar

Er det noget de tit gør, altså fusker med lagerstatus og giver intet svar på supporten???

Kom venligst med jeres svar :o

Beaviz

Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2006 15:04:14
Svar/Indlæg:
3214/18
Det er de ganske kendte for det "trick". Prøv at bruge søgefunktionen, og du vil kunne finde mange tråde, hvor de er nævnt. ;)

Symbol

Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2006 15:04:14
Svar/Indlæg:
576/62

Jeg har kun handlet med Getmore 2 gange og begge gange har været uden problemer.
Men ja, der er tit problemer med vare som står angivet som lagervare men er det reelt ikke.
Synes bare snart at det er ved at være flere forhandlere, der laver det nummer og ikke kun getmore.

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2006 15:06:12
Svar/Indlæg:
10398/435
de gange jeg har bestilt hos dem er der sket det samme.
På lager, men ikke iflg. mailen som kom efter.

Har prøvet det 3 gange, så nu handler jeg der ikke mere, uanset prisen. Samme gælder med computerne.com

MazdaMadsen

Moderator
Tilføjet:
26-10-2006 15:11:06
Svar/Indlæg:
5039/109
De er nogle banditter, både mht. deres lager status, og rma. Jeg har samlet en pc sammen med en kammerat til hans svigerforældre. Skidtet virker ikke, og efter diskution frem og tilbage med getmore vil de se på bundkortet. De får bundkortet, og beholder det længe. Til at starte med vil de ikke gøre noget ved det, og besvarer hverken mails eller telefon opkald. Min kammerat møder op på adressen 2 gange, og de afviser ham bare. Endelig sender de det, men det er det samme. Stadig defetk. De får det tilbage, sammen med ram. Og finder begge dele defekte. Nu er bundkortet og ram omsider tilbage, men men men, det virker stadig ikke. Hverken min ven eller mig er computer mongoler, så det er ikke samlingen af maskinen der er problemet. Alt dette foregår over 2 måneder, og er stadig i gang. Jeg handler aldrig hos getmore.dk igen.

athlon2400+

Overclocker
Tilføjet:
26-10-2006 18:26:58
Svar/Indlæg:
102/75
Hvad skal der ske, har nu fået en mail hvor der står at de har sendt varen. Hmm hmm jeg har jo afbestilt den. Men F..k det skal have en harddisk og gider ikke mere bøvl. Men kan da sige det er første og sidste gang jeg handler med getmore

x( x( x( x( x( x( x( x( x( :e

mp_3

Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2006 18:53:56
Svar/Indlæg:
3588/418
Hvis man skal oprette profil for at kunne bestille en varer hos dem, så burde du kunne gå ind i din profil, og afbestille varen der fra. Det kan man hos shg.dk, computerne.com og mange andre online handler.

Cook

Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2006 19:00:30
Svar/Indlæg:
563/64
Jeg stemmer i koret omkring dårlig lagervisning og generel dårlig/fusket service.. Jeg tør ihvertfald ikke købe noget der..

Ghe2

Superbruger
Tilføjet:
26-10-2006 19:03:18
Svar/Indlæg:
732/39
#5 Jeg ville nægte modtagelse på disken...køb den et andet sted....tænk nu lige hvis disken ikke virker når du pakker den ud ??? så skal du vente et halvt år på en ombytning....man skal ikke altid gå efter den billigste vare, men kigge på service og support..som er ligeså vigtigt IMO.

Timozzdk

Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2006 19:15:00
Svar/Indlæg:
1636/115
Sjovt det bliver nævt. Købte et bundkort tirsdag hos Getmore men afbestilte i går aftes pr. mail fordi jeg ik gad vente længere. Så i eftermiddags får jeg en mail hvor der står den er pakket og sendt. Har imellem tiden bestilt et hos shg i går aftes som de sendte med det samme, det er nu forsinket hos postdanmark!
Hvis jeg ik får samlet min com inden weekenden går jeg amok :o

Har ofte handlet hos Getmore, og når det ikke haster er jeg ligeglad om tingene bliver rykket 1-2 dage. De har fjernlager, og Getmore ejes vidst nok af en anden internet hardwarebutik, kan ik huske hvilken. Så de får sikkert varene derfra og er på den måde at finde 2 steder hvis man feks søger på edb priser.
Så har det firma bag getmore dobbelt så store chancer for at sælge noget.

athlon2400+

Overclocker
Tilføjet:
26-10-2006 19:29:04
Svar/Indlæg:
102/75
kan ikke lige se at man kan afbestille via ens profil, men tror blot at jeg i fremtiden vil betale med efterkrav, da det med dankort/visa electron er noget værre bøvl hvis man fortryder eller ikke kan få fat i firmaet, med efterkrav har man altid den mulighed ikke at tage i mod pakken. Så lige meget om det koster lidt mere.

Og til dig #9 fik du svar på mailen du havde skrevet til dem???

Timozzdk

Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2006 19:50:50
Svar/Indlæg:
1636/115
#10 Nej fik ikke svar på min afbestilling, men i formiddags inden de sendte en mail om pakken var pakket, der fik jeg svar på en mail fra tidligere hvor jeg spurgte hvornår jeg kunne forvente og få mit bundkort.

Hmm jeg havde tænkt mig at nægte modtagelse af mit bundkort, købt med kort, trækker de så stadig pengene?

stg6

Overclocker
Tilføjet:
26-10-2006 20:47:40
Svar/Indlæg:
1/0
Ja de er nogle banditter.... bruger dem aldrig mere, Men har haft stor glæde ved at handle hos SHG, de kan klart anbefales

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2006 08:00:04
Svar/Indlæg:
3943/44
Jeg har kun handlet hos getmore en gang, og der manglede der et par kabler, skrev så en mail, og en til og en til, efter 3 uger fik jeg tilsendt de manglende kabler (det var sådan set dem der var grund til at jeg bestilte i første omgang...)

Jeg handlede næsten der for 14dage siden, da jeg købte nyt bundkort og CPU, men der lavede det samme nummer som du har været ude for, jeg skrev en mail og fik svar at min bestilling var anulleret 3 timer senere, så bestilte jeg et andet sted som havde fået mine dele hjem i løbet af dagen.

steen

Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2006 11:12:41
Svar/Indlæg:
2870/65
Har handlet hos Getmore nogle gange uden problemer...lige indtil forleden.

Bestilte en Acer bærbar med core duo til min nevø. 3-4 dage senere får jeg en email om, at det ikke er muligt at få den model hos producenten.

3 dage senere har de stadig den samme bærbare til salg på deres hjemmeside, hvor de siger at den er på lager.

Mistede tålmodigheden og bestilte samme model et andet sted, hvor de har den på lager. Skulle meghet gerne have maskinen i morgen.

Hmmm....hvis de ikke vil tjene penge, hvorfor f..... har de så en butik?