Hvad kræves-Spil og andet geil til oc-lan

Om siden d.  26. oktober. 2006, skrevet af sesam
Vist: 507 gange.

sesam

Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2006 22:36:39
Svar/Indlæg:
2516/381
Har så lige tilmeldt mig til lan.

Men som jeg skrev i lan tråden er jeg en noob på dette område.

Så hvad skal jeg have med af spil og andet, for at være godt rustet.

Har BF2,
Og CS, Er det den samme som jeg har fået med på HL2 DVD'en.

Og hvad skal der ellers til?? Af spil og andet sjov, for at jeg får et godt første lan??

nyg

Superbruger
Tilføjet:
26-10-2006 22:45:25
Svar/Indlæg:
271/63
Hejza Sesam.

Det er dejligt at det endnu er en mere person tilmeldt dig til oc-lan.

Som sagt går dette lan ikke kun ud på at game o.s.v.

Du tager bare de spil med som du plejer at spille der hjemme. Da der sikkert kommer en masse andre som også gamer de spil. Mht cs så ja det er det rigtige spil du har, Hvis de har en såkaldt licens til counter-strike.

Du behøver ikke have så meget andet med. Jo self hvis du har et projekt eller nogle stumper du gerne vil af med, Lan`et har jo en såkaldt auktion hvor de sælger alle de dele som folk kommer og aflevere til dem.

sesam

Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2006 14:43:13
Svar/Indlæg:
2516/381
Stumper.. den havde jeg ikke tænkte på, men har da lidt liggende... Det ryger med.

Overvejede lidt der der med kast.. Laks/bærbar, kunne måske overtale min chef, så jeg kunne medbringe nogle 17"crt.. Ved ikke hvad folket syntes om den ide,,

Men kaste halløjet er jo sikkert planlagt, men bare en ide ;)

bluedemon

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2006 10:52:54
Svar/Indlæg:
710/40
#2 prøv at kontakte huddy eller b@ng på PM om de skærme. jeg syntes det lyder som en fed ide.....

til lan plejer der at blive spillet: need for speed underground 2, unreal tournament, call of duty, atomic bomberman, farcry, cs, halflife deathmatch bare for at nævne nogle.... ;)

mazlink

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2006 10:59:11
Svar/Indlæg:
743/13
#2 Jeg tror ikke CRT skærme er en god idé. Jeg har hørt, at hvis man kommer til at smadret billedrøret, vil det nærmest eksplodere, og det bliver noget at et oprydningsarbejde. Generelt hardwarekast er mega oprydningsarbejde.