Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2006 14:56:16
Svar/Indlæg:
1081/37
Jeg ville høre om der egentligt var nogen som var interreseret i en dansk side, som kan skaffe alle farver/bølgelænger(incl. pink), lysstyrker og størrelser inden for LEDs, laser osv. med salg til private?
Fordi havde tænkt lidt på at lave en da jeg har nogle gode forbindelser til stortset hele verden, når det gælder optokomponenter mm. så kunne det jo være at andre også var interreseret i et mere farverigt udvalg
Det kom sig af at jeg selv er igang med et lille casemodding projekt, og blev faktisk overrasket over hvor lidt udvalg der er når det gælder salg til private og faktisk også firmaer herhjemme, man kan selv købe de normale og meget udbredte lyseblå dioder med en bølgelængde på 470nm, men selv ville jeg hellere have noget ala, kongeblå med en bølgelængde på de 430nm da jeg synes den er meget pænere og anderledes, så nu har jeg så taget nogle hjem indtil videre, nogle mindre lysstærke med større spredning(nederen at have en hdd lampe der lyser som en projektør) til feks power og hdd indikation, i 3mm og 5mm størrelser, derudover er jeg ved at få nogle 5mm på 430-435nm med en lysstyrke på 18000-25000mcd ved en spredning på 15grader, til at oplyse mit reservoir og resten af kabinettet.
Men kom endeligt med jeres respons hvis der er nogen som er interreseret i ideén.